Christian Bøe Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Hei, har følgende problem når jeg kjører bildet ut på tv'n min (vanlig 4:3 tv, 25") fra CardExpert-kort med Nvidia tnt2 ultra-chip: bildet blir helt greit i kvalitet men jeg finner ingen funksjon for å dra bildet ut i kantene...? Dermed ender jeg opp med et firkantet bilde av desktopen som er noe mindre enn selve tv-skjermen min. Kjipt! En kamerat av meg mente han hadde hørt om noe som het "tv-tools" som skulle kunne løse såntno, men var ikke sikker på dette. Noen som har tips? På mitt gamle ATI-kort var det mulig via driverprogrammet å dra bildet ut i alle kanter...det burde det vel vært her også? Takknemlig for tips! :smile: -- Christian Lenke til kommentar
Lego Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Dette kan fikses ved hjelp av Tv-tool ja, du kan laste det ned fra fil seksjonen på http://www.tweakup.dk Det er i grunnen ganske kjipt at nvidia ikke legger med dette i driverene sine da dette er ett meget hendig verktøy. Lenke til kommentar
Christian Bøe Skrevet 2. april 2002 Forfatter Del Skrevet 2. april 2002 Tusen takk for hjelpen! Da blir det å teste når jeg kommer meg hjem fra jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå