audun88 Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har akkurat kjøpt meg far cry. Desverre vil ikke spillet la seg installere. Etter vært som installasjonen går kommer feilmeldingen: Error 1335. The cabine file 'English.cab' reqiured for this installation is corrupt and cannot be used. bla,bla,bla! Hva er galt? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har akkurat kjøpt meg far cry.Desverre vil ikke spillet la seg installere. Etter vært som installasjonen går kommer feilmeldingen: Error 1335. The cabine file 'English.cab' reqiured for this installation is corrupt and cannot be used. bla,bla,bla! Hva er galt? Gammel CDROM? Sjekk CDen for riper/smuss, og evt prøv en annen CDROM enhet Lenke til kommentar
audun88 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Relativt ny dvd-rom og ingen smuss/riper på plate. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ta med cd'en tilbake til butikken og si feilmeldingen. De vil så prøve cd'en i en pc i butikken, er det cd'en så vil de få samme feilmelding. Kan hende de også bare gir deg en ny cd, avhengig om dem gidder å sjekke Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Den sier jo at det er noe galt med spillet. Da ville jeg gått og prøvd det på en annen maskin. Eller gått til butikken og byttet det (eventuelt prøvd det på en maskin i butikken. Da finner du ihvertfall ut om det er noe galt med dvd-rommen eller dvden Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Denne stenges for feilposting. Ta en tur til spillforumet (menyen til venstre). Det har du et forum som heter "Spørsmål og svar - PC" Der kan du ta problemer som relaterer seg til spill. Dette forumet er for spørsmål om hardware, og i alle tilfeller er ditt problem software relatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg