IceCone Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Sikkert et dumt spøsmål, men... Jeg har fårr med meg at med de nye GeForce6-kortene fra Nvidia bør man ha 480-watt strømforsyning. Hvordan finner jeg ut hvor mye strømforsyning jeg har på maskinen min? Takk for svar! Lenke til kommentar
Binary Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Åpne opp kabinettet og lese etiketten som pleier å stå på siden av strømforsyningen din. 480watt er ikke akkurat standard... du har sikkert 300/350W... Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det står på selve strømforsyningen. Usikker på om du kan finne det ut via s/w (tror ikke det). Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Takk for svar. Skal sjekke når jeg kommer hjem. Hva er løsningen hvis man har for lite? Kjøpe ny datamaskin? Lenke til kommentar
mcbeef Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kjøpe ny datamaskin? Holder med ny strømforsyning skulle jeg mene Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Da er det bare å bytte strømforsyning.. Sjekk ut denne f.eks. edit: f*** dobbeltpost Endret 15. april 2004 av Headmasta Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Tusen takk for svar!! Legger liten skul på at jeg ikke kan så VELDIG mye om datamaskiner Lenke til kommentar
TJ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Eller denne Enig Gir mye mer strøm enn den lover! EDIT: Mellomrom Endret 15. april 2004 av TJ Lenke til kommentar
El Noobo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Er det mye styr å bytte strømforsyning da? Hva bør man særlig være oppmerksom på (foruten å slå av maskinen og trekke ut strømkabelen..)? Lenke til kommentar
EJN Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Tja, bare pass på å ikke rote med hendene nede blant komponentene, da statisk elektrisitet kan ta knekken på dem. Men, komponentene ligger vanligvis et stykke fra strømforsyningen, så jeg tror ikke du har så mye å frykte. Strømforsyningen sitter som oftest fast med fire skruer bak i kabinettet, og er ikke vanskelig å skifte i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå