Chilledbigman Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hei,kan noen si meg hva som er den beste arb temp på P4 Prescott boxed 2.8ghz 1 mb cache,800fsb. Mb er MSI 875 Neo LSR.Minne Corsair 512 mb 3200 DDR,Skjermkort ATI Radeon 9800 Pro 128 MB DDR Minne. Min ligger fra 59g til 70 grader.er dette normalt???Kabinettet er Thermaltake Xaser V med 6 vifter.Hvis ikke dette er normalthva kan jeg gjøre?Har byttet kjølepasta til "Arctic Silver 5"polysynthetic Silver. Er det noen med noen gode råd????Takk..!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Det var jo veldig varmt, vanlig er vel rundt 40-45 grader. Du kan sjekke om cpukjøleren sitter ordentlig inntil cpu, og om den er plan. Kan også hende at verdiene du leser av er feil. Har du oppdatert bios i det siste og lest av verdier derfra? Endret 15. april 2004 av Goophy Lenke til kommentar
pcgutten Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hehe.. veldig varmt ja... Det kan være du har tatt på et tykt lag med kjølepasta... Sjekk det ta nødvendigvis av kjølepastaen og ta på ny! Lenke til kommentar
Chilledbigman Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Hehe.. veldig varmt ja... Det kan være du har tatt på et tykt lag med kjølepasta... Sjekk det ta nødvendigvis av kjølepastaen og ta på ny! Takk for det,skal prøve og ta på et tynnere lag. Lenke til kommentar
Chilledbigman Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Det var jo veldig varmt, vanlig er vel rundt 40-45 grader.Du kan sjekke om cpukjøleren sitter ordentlig inntil cpu, og om den er plan. Kan også hende at verdiene du leser av er feil. Har du oppdatert bios i det siste og lest av verdier derfra? Takk for svaret,Goophy!Da må jeg begynne og "rive" litt,he,he. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå