j0sh Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Denne maskinen leveres med en 250w psu, og jeg lurte på om dette er den samme som selges utenom som SilentX. Er det evt. noen måte å finne ut dette på? Endret 15. april 2004 av j0sh Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei! Jeg lurer på noe ala det over, men om det står den nye typen silent-strømforsyning i SB65G2 Hvordan er denne nye strømforsyningen i forhold til den som står i maskinen fra før av mtp støy? Lenke til kommentar
ColaBoy Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Denne maskinen leveres med en 250w psu, og jeg lurte på om dette er den samme som selges utenom som SilentX. Er det evt. noen måte å finne ut dette på? Ja! Jeg kjøpte min SB 75G2 før denne nye "herlige" psu kom, så jeg har ettermontert min. Synes ikke den støyer så veldig mye mindre, men frekvensen på støyen er lavere.. så det blir litt mer "brumming" og ikke "vining" som det var med den gamle, langt mer behagelig for øra med lavfrekvent støy! Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nå har jeg bestillt denne behagelige strømforsyningen Håper den svarer til forventningene. Uansett så leverer den litt mere strøm, noe som kan komme godt med i disse krevende tider! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå