Celsior Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) http://www.justnow-press.de/showPrArticel....0&nLanguageID=1 http://komplett.no/k/ki.asp?sku=300127&cks=SER Dette kontra DV4000 og DV5000: 3.1mp CCD/5mp, 2.5" skjerm, USB2.0, autofokus-objektiv, integrert blitzlys... Hvis noen skulle finne mer og bedre info sider på dette kameraet - gi tilbakemelding da vel. Høres usannsynlig vel og bra ut. Bare så synd at det godt mulig ikke leverer så gode bilder som en skulle tro... Endret 22. april 2004 av Celsior Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dette kontra DV4000 og DV5000: 3.1mp CCD/5mp, 2.5" skjerm, USB2.0, autofokus-objektiv, integrert blitzlys... Dette sier jo absolutt ingenting om bildekvaliteten, som er Musteks største problem. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Har gjort søk på kameraet men det dukker jommen ikke stort opp. Trenger litt hjelp her. Info om bl.a innen kvalitet, kompabilitet med software og minnekort etc. Tror jeg ber om litt mye her, men om noen har noe vettugt å komme med så svar... Skal bruke kameraet hovedsaklig til (selvfølgelig) familiebilder og mindre videoklipp. Trenger strengt tatt ikke høy oppløsning. Endret 22. april 2004 av Celsior Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis familiebilder er viktig, og du har tenkt å ta noen bilder og video inne, så bør du nok styre unna billigmerker. De har en elendig bildebrikke som trenger ett lass med lys for å lage bra bilder. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Mener det ikke er store forskjellen på DV5000 og DV5500, begge har ihvertfall blitz.. er vel kanskje størrelsen på LCD displayet som er forskjellen? litt usikker.. har mista linken hvor jeg fant info`en om de to spillerene.. skal se om jeg finner det igjen lurer veldig på å slå til på den mustek dv5500 selv =) Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 Har ikke mye peil på kameraer dessverre, men iflg. tysk presse skal 5500 ha lys i tillegg til blitz. Dessuten er LCD skjermen mye større i forhold, og oppløsningen er noe høyere på 5500. Men som Afseth sier, dette forteller ingenting om bildekvaliteten... Likevel kommer jeg sikkert til ende opp med akkurat det kameraet. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Bestilt! Håper ikke jeg har gjort et dårlig kjøp nå. Kameraet var utsolgt hos Komplett - tar vel ett par uker. Kommer til å legge inn bilder her og review på akamera... Endret 7. juni 2004 av Celsior Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Brillefint. Vurderer å kjøpe det samme kameraet, såfremt det er kurant kvalitet på filmene. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 Blir vel det på meg også... ser komplett har leveringsstatus i juni? stemmer det at den ikke klommer før den tid? hvis noen vet.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 4. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2004 den juni datoen er ubekreftet. Helt umulig å vite når det er leveringsklart... Blir ihvertfall 4-5 uker til fra idag sikkert (04.05). Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Avbestilt. Drittlei av å vente, kommer til å kjøpe noe annet. Noen andre som imidlertid har klart å få fatt i dette kameraet? Lenke til kommentar
whaley Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ny leveringsdato er visst i august nå.. vet ikke om du har bestemt deg for noe annet? men hvorfor ikke dv4000? sparer du noen kroner som du kan bruke på minnekort.. Lenke til kommentar
Celsior Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Å nei du, kommer til å gå for noe helt annet. Blir nok vanlig digital kamera. Har lyst på et slikt 945 Photosmart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå