Gå til innhold

KINGPIN 2

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

"During Interplay's quarterly financial conference call today, it was revealed that the publisher will be releasing a sequel to Kingpin, their contraversial first person shooter that was first created by Xatrix Entertainment (now Gray Matter) back in 1999. The game will be released for PC and Xbox but a developer and release date was not announced."

blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillte gjennom det første Kingpin da det kom ut i 99, et bra spill den gang som hadde irriterende lange loadetider (før patch) og desverre var alt for kort. Spillte gjennom hele sulamitten på en lørdags ettermiddag. Håper at oppfølgeren blir mer av det samme, men et personlig ønske vil være å se høyere grad av interaksjon med NPCer og mer frihet i lvl design. Kunne være morsomt med Kingpin med tilsvarende progresjon som det i det første Deus Ex spillet, hvor man har flere måter å løse alle oppdrag på.

Lenke til kommentar
om du spilte gjennom hele på en lørdag virker det ikke som du har hatt hele spillet

?

Regner med at jeg fikk hele spillet i og med jeg kjøpte det orginalt, noe jeg alltid har gjort med spillene jeg spiller. Spillet var ekstremt vanskelig til å begynne med husker jeg, men når jeg først kom meg i gang så suste jeg avgårde, en lvl etter den andre. Har hørt om andre som klarte spillet kjappere enn meg, har hørt rykter om folk som har greid hele spillet på ca 4 timer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...