Gå til innhold

Ønsker og kjøpe bærbar pc


thai

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke og få bestemt meg på hva slags bærbar pc jeg skal kjøpe.
Jeg har tenkt på zepto 4100. jeg skal ha en datamaskin til skole bruk, skal gå ingeniør. jeg har mest lyst til og kjøpe nytt for det er ji den nyeste teknologien.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg bestilte den whitebox cl1557 saken i går, vanlig utgave. det skal vist nok ikke være noe forskjell på den og den zepto boxen, har jeg lest her på forumet.

ja, jeg oxo går ingeniør og håper at den funker bra.

 

utifra det jeg har funnet ut om priser osv.. så er det den beste og billigste saken som er på markedet, eneste minus er whitbox, de hadde fått en del klager osv, ifra folk på forumet.

Lenke til kommentar
jeg bestilte den whitebox cl1557 saken i går, vanlig utgave. det skal vist nok ikke være noe forskjell på den og den zepto boxen, har jeg lest her på forumet.

ja, jeg oxo går ingeniør og håper at den funker bra.

 

utifra det jeg har funnet ut om priser osv.. så er det den beste og billigste saken som er på markedet, eneste minus er whitbox, de hadde fått en del klager osv, ifra folk på forumet.

Zepto 4100 er samme maskin som CL50, ikke CL1557. CL1557 skal visstnok være av ganske mye mer skral kvalitet enn CL50 har jeg hørt av de som har vært borti begge.

Lenke til kommentar

Når vi snakker kvalitetsforskjell mellom 4100 og 1557 så går det rett og slett på selve "innpakningen da". Er vel muligens stål i lokket på 4100, men kun plast i 1557, noe som gjør at den er bittelitt lettere. Ellers er det jo bedre skjerm/grafikkkort i 1557 blant annet, litt nyere rett og slett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...