Spirograf Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Unreal 3 videoen er jo bare en tech demo da, heck, Unreal 1 var jo bare en eneste stor tech demo, samma med Unreal 2...samme med Doom 3 og til dels Half-life 2 og Far cry...de er uten tvil bare laget for å vise kundene til utviklerene hva deres motor kan gjøre...at det blir bra spill ut av det er bare ett biprodukt.. Delvis enig der, den opprinnelige Unreal motoren har jo født kanonspill som Deus Ex og Clive Barkers Undying. Begge med veldig bra singleplayeropplevelser. Unreal 2 er bare dårlig. Far Cry har heldigvis blitt et bra singelplayerspill i tillegg til å ha den beste grafikken pr. dags dato i en FPS. Det å si at Doom3 og HL2 er dårlige spill før de har kommet faller på sin egen urimelighet. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 var mest imponert over shaderene, veggene og lysbrytningseffektene jeg! Den der vanngreia attmed den røde greia.. wow sier jeg bare...sånt er stilig. men unrealmotoren har alltid vært langt framme når det gjelder vanneffekter synes jeg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Det her var sykt... Tror kanskje det banker TI4600'en min ja Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Unreal 3 videoen er jo bare en tech demo da, heck, Unreal 1 var jo bare en eneste stor tech demo, samma med Unreal 2...samme med Doom 3 og til dels Half-life 2 og Far cry...de er uten tvil bare laget for å vise kundene til utviklerene hva deres motor kan gjøre...at det blir bra spill ut av det er bare ett biprodukt.. Delvis enig der, den opprinnelige Unreal motoren har jo født kanonspill som Deus Ex og Clive Barkers Undying. Begge med veldig bra singleplayeropplevelser. Unreal 2 er bare dårlig. Far Cry har heldigvis blitt et bra singelplayerspill i tillegg til å ha den beste grafikken pr. dags dato i en FPS. Det å si at Doom3 og HL2 er dårlige spill før de har kommet faller på sin egen urimelighet. jeg sier ikke at de nødvendigvis er dårlige spill, men at de i mine øyne er mer beregnet for å være tech demo'er (reklame rettet mot andre utviklere som betaler for å få bruke motoren...se på quake3 motoren...)mer enn å lage skikkelig gode spill, det er iallefall mine forventinger. Hvis de skulle komme til å være utmerkede spill, kjempe bra...selv syntes jeg ikke Unreal var bra, utenom grafisk imponerende... det gjennstår å se hvorvidt HL2 og Doom 3 blir bra som spill...av det vi har sett av screenshots og video, så er det jo allerede klart at de vil overbevise som grafikk motorer for andre å lage spill på... poenget mitt med HL2 og doom 3 er at det er som Tech demo'er jeg har forventinger til dem, ikke som spill...jeg mener, utenom grafikk, hva har doom 3 å skilte med? revolusjonernde gameplay? har ikke hørt noe om det jeg ihvertfall...betyr ikke at de ikke kan bli bra, men hvis de blir det, så overrasker de meg positivt, for å si det slik Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Unreal 3 videoen er jo bare en tech demo da, heck, Unreal 1 var jo bare en eneste stor tech demo, samma med Unreal 2...samme med Doom 3 og til dels Half-life 2 og Far cry...de er uten tvil bare laget for å vise kundene til utviklerene hva deres motor kan gjøre...at det blir bra spill ut av det er bare ett biprodukt.. Delvis enig der, den opprinnelige Unreal motoren har jo født kanonspill som Deus Ex og Clive Barkers Undying. Begge med veldig bra singleplayeropplevelser. Unreal 2 er bare dårlig. Far Cry har heldigvis blitt et bra singelplayerspill i tillegg til å ha den beste grafikken pr. dags dato i en FPS. Det å si at Doom3 og HL2 er dårlige spill før de har kommet faller på sin egen urimelighet. seff har far cry bra grafikk,men beste til nå.. synes ikke det,synes detaljene,lyseffekter og vann er bedre på ut 2003-2004 selv om det er bare et dx8 spill. synes også hl 2 har bedre grafikk på vannet enn far cry. vet ikke riktig hva som gjør at far cry kommer helt på topp etter min smak.grafikken kunne jo ha vært mere avrundet på landskap og personer.synes de ser litt kantete ut. hvis det ikke kommer bedre dx9 grafikk enn far cry i spillene,tror jeg blir litt skuffet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå