Tfosheim Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Antec inn på mini-PC-markedet I mai kommer Antec Aria til Europa, et mini-PC-kabinett tiltenkt skrivebordet med micro-ATX formfaktor. Antec forsøker dermed å slå to fluer i en smekk: å gjøre det mulig å lage mini-PC-er som både er støysvake og oppgraderbare. Les artikkelen her Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Likte denne delen av spesifikasjonene: " 3x internet 3,5' med termisk beskyttelse" Lenke til kommentar
Headmasta Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 ja for varm internet er no dritt Lenke til kommentar
_Finch_ Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hmm...snedig kabinett, antec har muligens gjort noe bra her Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Chenbro Hornet ( http://hardware.no/art.php?artikkelid=6167 ) er med sine 345 mm x 136 mm x 350 mm et mindre mATX kabinett enn Antec Aria. 26.5cm bredde får jo den saken der til å bli en ganske stor klump. Chenbro Hornet tar ca 1/2 av bordplassen Antec Aria. Lenke til kommentar
kain Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Chenbro Hornet ( http://hardware.no/art.php?artikkelid=6167 ) er med sine 345 mm x 136 mm x 350 mm et mindre mATX kabinett enn Antec Aria. 26.5cm bredde får jo den saken der til å bli en ganske stor klump. Chenbro Hornet tar ca 1/2 av bordplassen Antec Aria. Men den er jo mye mer annonym å se på dessuten tar den ikke på langtner den plassen i høyden som Chenbro gjør. Jeg synes dette er et flott kabinett kanskje jeg skal kjøpe meg en slik nestegang(Når jeg må bytte ut shuttlen min) Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Synes det kabinettet så jæv... stygt ut.......... Endret 15. april 2004 av TheMatrix Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 likte utseendet på kabbiset jeg... endelig bra med et bareboneaktigkabbis som tar matx Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Dette kan være veldig interessant! Stillegående og rimelig stor PSU. Spesielt den nye generasjon skjermkort kommer jo til å trekke noe så inne i helvetes mye kraft. Mulighet for at Hardware.no kan få opp en test av denne når den kommer til Norge? Mange der ute som vurderer å gå over til shuttle i disse dager. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hmm, det er en ting jeg aldri har sett før, et Barebone-lookalike kabinett som tar m-atx. Greit nok utseende. Personlig så får jeg nå ganske snart meg et nytt hovedkort og en ny CPU til en skrivemaskin, og dette skal stappes inn i en Antec Overture. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Æsj. Tror nok jeg venter med ny barebone til Shuttle kommer med noe nytt. Synes ingen slår Shuttle's design. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Da tror jeg heller at jeg velger et desktop kabinett. Det er vanskelig å bedømme hvor stort det er, men 20 (H), 26,9 (B), 33,5 (D) virker ganske stort og veldig dypt. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Rent utseende-messig var det et meget pent kabbinett, men spesifikasjons-messig. Lenke til kommentar
Bjoornoor Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Noen som har tenkt å kjøpe denne når den kommer på markedet her i norge? Jeg har alltid hatt lyst på et barebone kabinett og synes denne virker meget interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå