Gå til innhold

Multimedia / Spillemaskin

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe en helt ny bærbar pc.. skal brukest til mutimedia og spill (mest spill)

Vil da ha den pc'n som yter best, den som er best! Noen som kan gi meg et navn?

Ikke kom og si at den pc'n du har er best bare fordi du har den..

Jeg vil ha den som er "best of the best" der ute :)

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! jeg tok meg en tur på komplett.no for å skjekke noen laptop's

og fant en som sikkert er yppelig for deg

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123944&cks=PRL

det er en Fujitsu Siemens Amilo D1840 15.4"WXGA P4 3.2 GHz,512MB,80GB,DVD+R/RW,WLAN,XPH

jeg mener den er meget egnet til spilling

et utdrag fra komplett:

Stasjonær PC i en bærbar innpakning

Ser du etter et rimelig alternativ til en vanlig stasjonær PC?

Da er AMILO D1840 alternativet du ser etter.

AMILO D1840 drives med den siste Intel Pentium 4 prosessor, som gjør at denne bærbare PCen gir deg de beste opplevelsene innen mediateknologien, 3D-spill og video. Den støtter opp til 1GB arbeidsminne, har ATI Radeon Mobility 9600 skjermkort med 128MB dedikert videominne og en 15.4" WXGA widescreen skjerm for den beste synsopplevelsen. Det finnes en rekke tilknyttingsporter som for eksempel; FireWire, USB 2.0 og S-video.

AMILO D1840 har også innebygget nettverkskort, modem og trådløst nettverk som gir deg tilgang til internett og e-mail hjemme og på jobb/skole. Preinstallert operativsystem er Microsoft Windows XP Home. WorkSuite2003 er også standard, i tillegg til programvare for CD-brenning, DVD-avspilling, antivirus, brannmur, bildebehandling og mye annet.

Amilo D leveres med 3 års garanti.

pris: kr 18.473,-

Lenke til kommentar

dell har noen i tillegg

men sakl du ha kremen av kremen så har alianware det du vil ha rå ytelse til spill og multimedia. her har du en rekke hardware som er satt og bestilt spesielt til disse pcene addressen er alianware

koster i overkanten 20000 - 30000

men det du bør se etter er en pc med god tft skjerm en kraftig cpu jeg ville valgt intel i og med den er kjap til multimedia amd har ett grep om spillingen ett skjermkort jeg ville valgt ett fra ati men nb ikke kjøp en bærbar med ett kjipt skjermkort dette kan du ikke are sånn uten videre bytte legg heller litt mer penger her. plenty med ram og disk etter behov dette burde gi deg en peke pinne

alianware lager rå pcer og bærbare, men du har noen med grei pris til en grei ytelse

dell . fujutsi, ibm, compaq (nå hp) og hp alle leverer greie bruker pcer men igjen alianware er kremen

Endret av Evilman
Lenke til kommentar

skjønner ikke at folk kjøper bærbare til spilling når de ikke er bra nok til det om du setter litt krav til oppløsning o.l.

Stasjonære klarer ca 5 ganger så mye i 3dmark2003 nå som beste grafikk kortet til bærbar..

B

Lenke til kommentar
skjønner ikke at folk kjøper bærbare til spilling når de ikke er bra nok til det om du setter litt krav til oppløsning o.l.

Stasjonære klarer ca 5 ganger så mye i 3dmark2003 nå som beste grafikk kortet til bærbar..

B

Jeg har en AMD athlon 64 bit 3400+ eller noe sånt.. Radeon 9800 XT.. 1 gig ram osv.. så jeg har den perfekte gaming/multimedia pc.. MEN! jeg skal flytte til oslo og på på internat.. Da er det ikke særlig smart å ha med seg en stasjonær pc som er 150x120x45 cm .. som også bråker like mye som 3 støvsugere..

Blir ikke så veldig populær da akkurat :p

Så da hadde det vert greit med en bærbar som jeg kan ta med ut en tur, klasserom osv.. Get it? :yes:

Lenke til kommentar

Nei, blir nok litt heavy for klasserom, men so? Man kan skaffe (hørt iallfall) et program som setter viftene på hele tida, slik at de kjører på et lavt turtall istedet for å starte/stoppe hele tida. Kanskje det går da? (vet ikke så mye om akkuratt det da...)

Lenke til kommentar

Inspiron 9100 er vulgær. (sorry Stian89 vet at du venter på en og at du gjerne vil overbevise deg selv og andre at detter er det beste kjøpet men, det er min mening)

Gå for en Ibm eller en annen gjennomført centrino Pc

se laptops.dk de har billige Ibm`er

Lenke til kommentar
Inspiron 9100 er vulgær. (sorry Stian89 vet at du venter på en og at du gjerne vil overbevise deg selv og andre at detter er det beste kjøpet men, det er min mening)

Gå for en Ibm eller en annen gjennomført centrino Pc

se laptops.dk de har billige Ibm`er

Jodda, du har rett i det du sier, jeg vet at den er stor som f***, og at den ser ut som et helve*e og bråker som pokker, men du må innrømme at specsene ikke er så verst? Og det finnes jo faktisk folk som ikke er så opptatt at utsende osv, men innmaten...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...