1G FSB Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 har det noen gang vert og kommer det til å bli lan i trondheim? noen som har noen planer ? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 hadde jo tilt i niderhalen, plass til synsykt mye folk og fet linje men kom for lite folk og ble kraftig underskudd Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 må ha en forskudds på melding da kanskje.. og blir den for lav .avlyses den håper dere poster det her om det blir igjen Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 må ha en forskudds på melding da kanskje..og blir den for lav .avlyses den håper dere poster det her om det blir igjen Tilt kommer nok ikke tilbake, men det er ett nytt party under planlegging Lenke til kommentar
sete Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Ja, det er slapt med LAN i Trondheim Må nesten ta initiativ selv hvis man vil ha LAN. Lenke til kommentar
sew Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Vi har jo openLAN i september.... Lenke til kommentar
Aquilo Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Sitter på planet-lan akkurat nå, varer ut helga. Er ikke veldig stort (ca. 100 stykker eller noe) men det er no i Trondheim Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 LAN har forandret seg gjennom tidene. ESPORTS har skylden i å ha ødelagt veldig veldig mye . Jeg drar ikke på LAN lenge siden jeg frykter jeg kan bli voldelig hvis jeg ser unger som kjefter eller snakker 1337 språk og det er noe folk opplever på etthvert LAN nå til dags. Appåtil så har vi de klanene som stiller kun hvis det er pengepremier Lenke til kommentar
Treat Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 syns bare det er morro med kids som sitter og whiner 24\7 Men kan hende det blir lan i autronica halen med 100mbit og ca 500 plasser mot høsten Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 vi har jo showlan, ryktet sier at de skal lage et lan med plass til 200-250 stk og 100mbit linje Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 18. april 2004 Forfatter Del Skrevet 18. april 2004 om disse lanene kommer store eller små håper jeg det blir postet her ,jeg klarer aldri å få det med meg Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tahiro : Er det deg fra Team-fox? Ja, uansett. Det er jo masse små LANs i Trondheim nærmest hele tiden (10 - 60 stk), og vi har jo de større og mer seriøse, slik som f.eks Aulan og Openlan. Selv mener jeg vi kunne ha hatt langt større LANs enn vi har. Spesielt med tanke på at en så liten by som Steinkjer arrangerer relativt store LANs, slik som XenoX. Interessen er jo definitivt der.. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 [quote name='Loeve' date='18/04/2004 : 12:11'] Tahiro : Er det deg fra Team-fox? Ja, uansett. Det er jo masse små LANs i Trondheim nærmest hele tiden (10 - 60 stk), og vi har jo de større og mer seriøse, slik som f.eks Aulan og Openlan. Selv mener jeg vi kunne ha hatt langt større LANs enn vi har. Spesielt med tanke på at en så liten by som Steinkjer arrangerer relativt store LANs, slik som XenoX. Interessen er jo definitivt der.. [/quote] Interessen er der, men er kompetansen det? Det var vel kompetansen som ødela for TILT, og da tenker jeg ikke på hvordan man skal sette opp nettverket, men hvordan man arrangerer så store partyer. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Jeg tror det var snakk om et nytt openlan i april/mai. Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Tahiro : Er det deg fra Team-fox? Ja, uansett. Det er jo masse små LANs i Trondheim nærmest hele tiden (10 - 60 stk), og vi har jo de større og mer seriøse, slik som f.eks Aulan og Openlan. Selv mener jeg vi kunne ha hatt langt større LANs enn vi har. Spesielt med tanke på at en så liten by som Steinkjer arrangerer relativt store LANs, slik som XenoX. Interessen er jo definitivt der.. Hvordan kjenner du meg ...mystisk hmfff Lenke til kommentar
havfal Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg så en nevne noe om showlan... tror det var ATi Radeon eller noe han het, hvis han var der fikk han sikkert med seg at det ikke var store greiene... (ca. 4000kr i underskudd ). jeg har hørt rykter att det kansje blir showlan igjen i Autronica hallen på lade til høsten igjen... men det er ikke sikkert Jeg kjenner de som driver med showlan og poster det i forum om det blir noe av... Det blir også sikkert hengt opp noen plakater i byen o.l Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) -Glem det, jeg veit hvem du er- Endret 26. april 2004 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
SeuZ Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Lan Party i verdal: www.ultimategaming.org 10 mil nord for trondheim 20.000kr #1 CS Compo! Lenke til kommentar
Kjell- Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 AuLAN på Charlottenlund skole i gymsalen den 21-23!!! Mer info på www.aulan.net Vær der eller vær firkant Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 tror det skal være noe på Tiller i mai(eller neste måned). The Host tror jeg det vil blir kalt... (søskenbarnet mitt arangerer) blir vel plass til over 300stk og det vil bli 100mbit linje Skal skjekke med søskenbarnet mitt nå, skal holde dere informert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå