Gå til innhold

lan i trondheim?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

LAN har forandret seg gjennom tidene. ESPORTS har skylden i å ha ødelagt veldig veldig mye . Jeg drar ikke på LAN lenge siden jeg frykter jeg kan bli voldelig hvis jeg ser unger som kjefter eller snakker 1337 språk og det er noe folk opplever på etthvert LAN nå til dags.

 

Appåtil så har vi de klanene som stiller kun hvis det er pengepremier :thumbdown:

Lenke til kommentar

Tahiro : Er det deg fra Team-fox? ;)

 

Ja, uansett. Det er jo masse små LANs i Trondheim nærmest hele tiden (10 - 60 stk), og vi har jo de større og mer seriøse, slik som f.eks Aulan og Openlan. Selv mener jeg vi kunne ha hatt langt større LANs enn vi har. Spesielt med tanke på at en så liten by som Steinkjer arrangerer relativt store LANs, slik som XenoX. Interessen er jo definitivt der..

Lenke til kommentar
[quote name='Loeve' date='18/04/2004 : 12:11'] Tahiro : Er det deg fra Team-fox? ;)

Ja, uansett. Det er jo masse små LANs i Trondheim nærmest hele tiden (10 - 60 stk), og vi har jo de større og mer seriøse, slik som f.eks Aulan og Openlan. Selv mener jeg vi kunne ha hatt langt større LANs enn vi har. Spesielt med tanke på at en så liten by som Steinkjer arrangerer relativt store LANs, slik som XenoX. Interessen er jo definitivt der.. [/quote]
Interessen er der, men er kompetansen det?

Det var vel kompetansen som ødela for TILT, og da tenker jeg ikke på hvordan man skal sette opp nettverket, men hvordan man arrangerer så store partyer.
Lenke til kommentar
Tahiro : Er det deg fra Team-fox? ;)

 

Ja, uansett. Det er jo masse små LANs i Trondheim nærmest hele tiden (10 - 60 stk), og vi har jo de større og mer seriøse, slik som f.eks Aulan og Openlan. Selv mener jeg vi kunne ha hatt langt større LANs enn vi har. Spesielt med tanke på at en så liten by som Steinkjer arrangerer relativt store LANs, slik som XenoX. Interessen er jo definitivt der..

:wow:

 

Hvordan kjenner du meg ...mystisk hmfff :ermm:

Lenke til kommentar

Jeg så en nevne noe om showlan... tror det var ATi Radeon eller noe han het, hvis han var der fikk han sikkert med seg at det ikke var store greiene... (ca. 4000kr i underskudd :hmm: ). jeg har hørt rykter att det kansje blir showlan igjen i Autronica hallen på lade til høsten igjen... men det er ikke sikkert

 

Jeg kjenner de som driver med showlan og poster det i forum om det blir noe av...

Det blir også sikkert hengt opp noen plakater i byen o.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...