Potetdamen Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Får ikke aktivert internett i Fedora,har skrevet inn passord.osv.. prøvd nesten alt. Tenkte jeg skulle ha fedora på min andre pc.. så funker ikke nettet der Noen som vet hva som kan være feil? Lenke til kommentar
PaiNKillaH Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Får ikke aktivert internett i Fedora,har skrevet inn passord.osv.. prøvd nesten alt.Tenkte jeg skulle ha fedora på min andre pc.. så funker ikke nettet der Noen som vet hva som kan være feil? hum... Modem / isdn / adsl ? om adsl: Bruker/har du router ? Må gi litt mer info enn det du har gjort Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 har adsl fra telenor.. bruker ikke ruter Lenke til kommentar
noseh Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 du kan jo prøve å kjøre kppp => Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 du kan jo prøve å kjøre kppp => å kppp er..? Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Husk å ha @online.no bak brukernavnet ditt. Ellers var innlegget ditt ekstremt dårlig formulert. Tror du PPPoE er den eneste løsningen på internett-tilknytning i verden? Vel, er særs få som bruker det, bl.a. Har ikke Fedora, men tipper distroen har et bra oppkoblingsprogram til PPPoE. Ellers kan du jo laste ned dette (mest brukte PPPoE prog'et): http://www.roaringpenguin.com/products/rp-pppoe/index.php Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) rpppoe lr hva det heter. finnes howto med det på www.tnldp.org http://www.tnldp.org/modules.php?name=News...=article&sid=11 Endret 15. april 2004 av XeLix Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Takker for svar. Skal prøve det XeLix sa.. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Takker for svar. Skal prøve det XeLix sa.. Vel, jeg sa det først Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Takker for svar. Skal prøve det XeLix sa.. Vel, jeg sa det først Ok, jeg skal prøve det du sa da. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Tror det skal gå bare ved å gå inn på "konfigurer nettverk" (bare skriv "neat" i kjør) og trykke ny forbindelse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå