Gå til innhold

Farcry bilde

Vo0do0

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vet ikke helt hva du mener men det bilde der ser nå helt ræva ut :p

:laugh:

Jeg synes det ser helt vanlig ut, og det er klart at du ikke får bedre grafikk automatisk selv om du har et bedre kort. Et 9800XT kan f.eks. kjøre fint med det beste av instillinger som er, det vil ikke si at et 6800 fra nVidia lager bedre grafikk i spillet.

Lenke til kommentar
vet ikke helt hva du mener men det bilde der ser nå helt ræva ut  :p

:laugh:

Jeg synes det ser helt vanlig ut, og det er klart at du ikke får bedre grafikk automatisk selv om du har et bedre kort. Et 9800XT kan f.eks. kjøre fint med det beste av instillinger som er, det vil ikke si at et 6800 fra nVidia lager bedre grafikk i spillet.

Den lager faktisk bedre grafikk med den teknologien den har i seg :yes:

Det kan umulig gjelde alle spill.

Lenke til kommentar

Poenget er at de har lagt inn støtte for PS 3.0 i farcry, noe ikke 9800XT har støtte for, men det har derimot 6800U. DX9.0c er ikke ute enda, og det er med det PS 3.0 støtten vil komme, men nVidia har jo selvfølgelig en eller annen mulighet til å kunne utnytte dette i spill. Så jeg har hørt rykte om at dette er en demo på PS 3.0. Og jeg kan si jeg ikke har sett lignende på noen screenshots, eller på noen maskin i real life.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...