Vo0do0 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det meg eller er dette mye bedre enn hva vi har fått av grafikk i facry tideligere? Lenke til kommentar
Globe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 vet ikke helt hva du mener men det bilde der ser nå helt ræva ut Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke vet jeg. jeg kan ikke kjøre med så høy kvalitet på lysgjengivningen uansett Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Klart det ser ræva ut. Det er jo tross alt et fotografi av spillet spillt på et lerret. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 men hva er det som er så spesielt med bildet? Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ser på steinene på veggen spesielt. Men også hele dritten. Det ser egentlig bare helt konge ut. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 vet ikke helt hva du mener men det bilde der ser nå helt ræva ut Jeg synes det ser helt vanlig ut, og det er klart at du ikke får bedre grafikk automatisk selv om du har et bedre kort. Et 9800XT kan f.eks. kjøre fint med det beste av instillinger som er, det vil ikke si at et 6800 fra nVidia lager bedre grafikk i spillet. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Faens dårlig grafikk på det bildet! Endret 15. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 vet ikke helt hva du mener men det bilde der ser nå helt ræva ut Jeg synes det ser helt vanlig ut, og det er klart at du ikke får bedre grafikk automatisk selv om du har et bedre kort. Et 9800XT kan f.eks. kjøre fint med det beste av instillinger som er, det vil ikke si at et 6800 fra nVidia lager bedre grafikk i spillet. Den lager faktisk bedre grafikk med den teknologien den har i seg Det kan umulig gjelde alle spill. Lenke til kommentar
TDK Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg kjører alt på very high (vannet på ultra high) og aa på fullt.... Jeg ser ikke noe forskjell på dette bildet og når jeg spiller..... Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er et eksempel på pixelshader 3.0 i det nye 6800 kortet til nvidia... Dette går altså IKKE på et 9800 såvidt jeg vet... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Jeg synes det ser helt vanlig ut, og det er klart at du ikke får bedre grafikk automatisk selv om du har et bedre kort. Et 9800XT kan f.eks. kjøre fint med det beste av instillinger som er, det vil ikke si at et 6800 fra nVidia lager bedre grafikk i spillet. Poenget er at de har lagt inn støtte for PS 3.0 i farcry, noe ikke 9800XT har støtte for, men det har derimot 6800U. DX9.0c er ikke ute enda, og det er med det PS 3.0 støtten vil komme, men nVidia har jo selvfølgelig en eller annen mulighet til å kunne utnytte dette i spill. Så jeg har hørt rykte om at dette er en demo på PS 3.0. Og jeg kan si jeg ikke har sett lignende på noen screenshots, eller på noen maskin i real life. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå