ioa Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp... Vet ikke så mye om mobiler, men brukte malen deres. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: ja -MMS: ja -GPRS: ja -WAP:ja -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:ja -Spill:ikke viktig Form: -Klapp -Vekt: ikke mere enn 200g -Antenne: intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Stor! -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 2500 og 4000 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Helst SE eller Samsung. -Kamera: Ja -Videokamera: ja -Symbian: ja -triband:ja -Infrarød port:nei -Bluetooth:nei -Minne:Helst over 9mb. -Minnekort?:ja -Polyfoniske ringetoner:nei -MP3: ja -Radio:ja Jeg har sett litt på SE z1010 og Samsung d410. Noen som vet når disse kommer til Norge? Ivar Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) -- Alternativer: K700 - Den har alt du skriver, med unntak av symbian, og den kommer i juni/juli. Ca 3000 kr. Like stor skjerm som bl.a. T610, men MYE bedre oppløsning så skjermen er nok veldig fin. P800 - Den har alt du skriver, men har også touchscreen som du skrev nei til. Den er stor, men har også veldig stor skjerm. Underkant av 3700 kr koster den. Jeg vet ikke om noen Samsung mobiler med epost-klient Jeg har bare sett på SE og Samsung mobiler. Z1010 er det veldig uvisst når kommer til norge, men er så og si samme mobil som K700 bare med minnekort, umts og at den er utrooolig stor. D410 kommer til høsten har jeg hørt, men er ikke bombesikker på det. TROR heller ikke at den har epostklient. Endret 15. april 2004 av arehei Lenke til kommentar
ioa Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Okey. Trur kansje det blir er K700 da, men skulle gjerne hatt så mange farger som Samsung d410, den har jo 262.000 farger. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du ser ikke store forskjellen på 65.000 farger og 262.000! Det er pikslene som gjør største forskjellen! Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du ser ikke store forskjellen på 65.000 farger og 262.000!Det er pikslene som gjør største forskjellen! sant nok... men det er nok mulig og ihvertfall merke bittelitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå