maggen Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Apple har idag sluppet en ny og kraftig oppgradert utgave av eMac. Endelig kommer den med G4 prosessor på 1.25 GHz og med mulighet for superdrive! Modellen uten superdrive og med 40 gb harddisk koster 7490, mens modellen med superdrive og 80 gb harddisk koster 9490. Mer info her Det er helt klart hva som blir neste maskin når mamma og pappa begynner å bli lei den gamle pcen -magnus Lenke til kommentar
iDude Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er helt klart hva som blir neste maskin når mamma og pappa begynner å bli lei den gamle pcen Ditto. Det interessante nå er at emacen er så å si like god som imacen Lenke til kommentar
maggen Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ditto. Det interessante nå er at emacen er så å si like god som imacen Problemet er jo at den gruser min egen lille powerbook Men, fra spøk til revolver... Ja, for 7500 er dette utrolig mye maskin. Dytte inn litt ekstra ram, så skal den klare å trekke rundt det meste i et greit tempo... Fra hva jeg forstår er det mulig å få inn 1 gig ram på denne, så ytelsen skal det ikke være et problem om man maxer ut det. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Det er helt klart hva som blir neste maskin når mamma og pappa begynner å bli lei den gamle pcen Ditto. Det interessante nå er at emacen er så å si like god som imacen Skjermen er forskjellen. mer eller mindre. Lenke til kommentar
iToad Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg har bestilt en konfigurert versjon av eMac'ene (toppmodellen) Det er jo en sinsykt god maskin for en vanvittig bra pris! I tillegg har den Apples første og eneste 8x superdrive (foreløpig) Leveringstiden er på 2-3 uker Er det andre som har bestilt den? Evnt. hvilken modell? Hilsen en trofast macbruker med følgende maskiner: iMac 800 Mhz G4 PowerBook Titanium 500 Mhz G4 Performa 5300 Macintosh LC Macintosh Plus Og selvfølgelig: iPod 15 GB Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg bestiller toppmodellen med 1 GB ram iløpet av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Skjermkortet er ikke akkurat det nyeste som finnes, men det er mer eller mindre det ensete negative å utsett på den maskinen. Det er en veldig fin begynelse maskin, og prisen er ikke så stiv som den var. Lenke til kommentar
MacProvoserer Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Sammenlignet med den jeg sitter med nå: iBook 600 G3, 384mb, 6mb, 15 GB Vil nok merke ytelses-forbedring ja...(1 GB ram...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå