vihovde Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Strider det mot norsk lovgivning å laste ned MP3 i fra denne siden ? Fikk tilsendt en link fra en bekjent. Se her: ### Ikke se her. Fjernet av moderator ### Endret 15. april 2004 av B|Real Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Det er det sykeste jeg har sett. Forsvinner vel fort. Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Edit: Denne siden er jo bygd opp på samme måte som topp20.no var. Vi så alle hvordan det gikk med den. Det skal forøvrig være lov å hente de sangene den linker til. Ifølge det jeg har hørt og lest så er det enda lov å hente musikk, men ikke dele den her i Norge. Endret 14. april 2004 av EskimoBob Lenke til kommentar
daffy- Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Ja, jeg kommer inn på supr**** Tror forøvrig den siden er relativt ulovlig, ja. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Det er det sykeste jeg har sett. Forsvinner vel fort. Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Ja, fristelsen til å laste ned er stor Det er derfor jeg spør her først om det er lov, slik at jeg ikke blir kriminell Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Den siden er vel ofte nede men den har mange mirrors så vidt jeg vet. Søk på ********.org mirrors i Google. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 You must accept the security warning to download. For help, click here. ... ja riktig hater slike sider. Hender likevell at jeg tyr til de i siste forsøk på å finne ei låt/album....ytterst sjelden. Det er ikke ulovlig å laste ned mp3 innenfor norske vegger, men å spre dem derimot Så siden i seg selv er nok ikke lovlig, men tviler på at du er kriminell ved å benytte den Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 You must accept the security warning to download. For help, click here. ... ja riktig Jeg fikk ikke noe sånt... Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Ja, jeg kommer inn på supr**** Tror forøvrig den siden er relativt ulovlig, ja. Trodde det var noe med norsk lov at man hadde lov å laste ned ifra dette landet her, uten at man kunne stilles til rette for det ??? Eller tar jeg helt feil her ??? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 You must accept the security warning to download. For help, click here. ... ja riktig hater slike sider. Hender likevell at jeg tyr til de i siste forsøk på å finne ei låt/album....ytterst sjelden. Det er ikke ulovlig å laste ned mp3 innenfor norske vegger, men å spre dem derimot Så siden i seg selv er nok ikke lovlig, men tviler på at du er kriminell ved å benytte den Man må installere en liten plugin, som het anti-leach ett eller annet. Har samme funksjon som feks. Netpumper. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Det er det sykeste jeg har sett. Forsvinner vel fort. Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Hva er det som er sååå sykt her da ? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 1: jeg bruker opera ...og disse pluginene funker ikke i opera (og takk fåglarna for det) og de inneholder ofte en hel menge spyware og backdoors. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det er det sykeste jeg har sett. Forsvinner vel fort. Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Hva er det som er sååå sykt her da ? At folk tør å lage slike sider Er de ikke redde for myndighetene og rettsapparatet? Du kan ihvertfall ikke legge en slik side på en server som er plassert i Norge. Lenke til kommentar
handbook Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Denne har eksistert leeeenge.. ..og ja, det er ulovlig.. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Denne har eksistert leeeenge.. ..og ja, det er ulovlig.. Og denne siden har også endelsen .COM (tror det er samme side) Lenke til kommentar
rscue Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Denne side har vært opp i flere år eneste forskjellen er at den hette .com isteden for .net. husk i allefall å installere popup killer før en går inn på disse sidene.. RScue Edit: slått på målstreken Endret 14. april 2004 av rscue Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det jeg reagerte litt på var Dell reklame-banneren som ligger på toppen å blinker. Trodde de tok avstand fra denne type virksomhet. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Det jeg reagerte litt på var Dell reklame-banneren som ligger på toppen å blinker. Trodde de tok avstand fra denne type virksomhet. Vel, dem er vel korrupte dem også Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Regner med at den siden hadde fått annulert reklamebanner-avtalen sin rimelig umiddelbart hvis Dell fant ut dette. Dell inngår jo selvfølgelig ikke reklameavtaler direkte med enkeltsiter men med bannerfirmaer som leverer x antall tusen ulike reklameplasser for 'sine' annonsører, og den enkelte annonsør går neppe igjennom alle sitene som er i nettverket. Og det er jo veldig sannsynlig at adclick-parameterne (som viser hvem som sender trafikk) på det aktuelle banneret egentlig hører til hos en 'legal' side som eies av samme folk, og som har fått godkjent en helt annen site hos bannerfirmaet og dermed fått lov til å annonsere for bl.a. Dell. Endret 15. april 2004 av Shimano Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er det sykeste jeg har sett. Forsvinner vel fort. Er det forresten noen som kommer inn på www.supr****.org lenger? Ja, fristelsen til å laste ned er stor Det er derfor jeg spør her først om det er lov, slik at jeg ikke blir kriminell Bryr du deg virkelig om det er ulovlig eller ikke? Noe av det meste tåpelige jeg har hørt. Tenker du sånn hver gang du skal laste ned noe? Er forresten noe som å bruke edit knappen og quote knappen. Så slipper man 3 poster rett etter hverandre. Lenke til kommentar
xist Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Utrolig genial side.. med tanke på at den funka på skolen! Wohoo, ipod + dette er kult! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå