jazzhit Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Heisann! Jeg tenkte å kjøpe denne pcen hos whitebox med specs: Basis oppsett Nyhet !! 17" Widescreen 3.00GHz Hyper threading prosessor 800Mhz FSB & Dual DDR Minne 24*12*24 DVD/CDRW Combo ATI RADEON 9700 Pro Turbo 256MB 512MB RAM (utvidbar til 2048MB) Integrert Digitalt Video Kamera Innebygd subwoofer Innebygget 4x høytallere Innebygget TV-Tuner m/fjernkontroll 60GB Harddisk (7200RPM) 7in1 Kort leser 2 x USB2.0, 1 x PCMCIA (1xType 2) Optisk digital Audio ut 5.1 kanaler Firewire (IEEE 1394) IrDA (Fast Ir), TV-out Internt 10/100/1000 nettverk Internt 56k modem/fax 2 års garanti Prisen de forlanger er 21445 kr. Da slenger de med 512 MB minne istedenfor 256. Er dette en bra pris? Jeg skal bruke pcen til musikkproduskjson og i liveopptredener på scene. Jeg har kjøpt et topp lydkort allerede. Har snakket med en lydmann som synes denne pcen høres dødsrå ut, men har han rett i det? Hvor bra tv signaler får man med denne innebygde tv.tuneren og hvilke kanaler? ( Det er meget god dekning der jeg bor) Jeg kan også velge å oppgradere til 4X DVD Dual RW+/RW-brenner (ca. 1500 kr). Jeg har ikke noe behov for dvd-brenner eller er det lurt av meg å kjøpe dette? (Føler meg dummere og dummere for hvert spørsmål nå... ) Dette er selvsagt mange penger for meg, men i og med at jeg er musiker og kvaliteten og mulighetene til pcen vil ha innvirkning på resultatene mine - har jeg ikke å mange skrupler med å legge i ekstra penger for noe som er veldig bra. Lenke til kommentar
gather Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 hmm... ser helt knall ut den.. vet ikke om du må kjøpe dvdbrenner.. Antar du bor i norge... så da er det vel bare nrk1 og nrk2 samt tv2 og tvnorge det eneste jeg kom til å tenke på at den kan vel bråke mer enn en gjennomsnittlig bærbar siden det er desktop prosessor i den tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå