Gå til innhold

Kjøpe ny spindel med CD'er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trenger en spindel med 100 cd'er igjen (skal si de går unna..). Noen som vet om nettbutikker som har gode tilbud på dette nå, og som har så lave fraktgebyrer som mulig ?

Har god erfaring med Imation cd-r.

Kjøpt på Smart club og Lefdal for 199 kr for 100stk.

Men jeg veit ikke om de selger det enda.

Burde gå an å få de billig på nettet også

Uansett er det ikke serlig dyrt for cd-r.....

Lenke til kommentar
Trenger en spindel med 100 cd'er igjen (skal si de går unna..). Noen som vet om nettbutikker som har  gode tilbud på dette nå, og som har så lave fraktgebyrer som mulig ?

Jeg har ikke god erfaring med Imation cd-r plater, desverre...

Kjøpte en spindel med 100 stk, og flesteparten av de kan ikke brennes på mer enn 16-20 X. Platene er sertifisert for 52X. Ikke det at jeg har dårlig tid, men de burde klare en litt raskere hastighet. Platene er forresten produsert av Moser Baer i India.

Lenke til kommentar
Trenger en spindel med 100 cd'er igjen (skal si de går unna..). Noen som vet om nettbutikker som har  gode tilbud på dette nå, og som har så lave fraktgebyrer som mulig ?

Jeg har ikke god erfaring med Imation cd-r plater, desverre...

Kjøpte en spindel med 100 stk, og flesteparten av de kan ikke brennes på mer enn 16-20 X. Platene er sertifisert for 52X. Ikke det at jeg har dårlig tid, men de burde klare en litt raskere hastighet. Platene er forresten produsert av Moser Baer i India.

Ok. Har bare brennt på 16x jeg

Lenke til kommentar
Hvis du bor i nærheten av Elkjøp så har de 50pk med Verbatim for rundt 170,- og da sparer du fraktkostnader + at du får kvalitet.

Takker for tips, hørtes ikke aller værst ut.

Synd det der med nettbutikker i grunnen at vinninga går opp i spinninga grunnet frakt/porto...... :thumbdown: .

Lenke til kommentar

stikk til elkjøp og kjøp. tror de har no tilbud der. kjøpte 100 cd-r 52x(funker bare i 48x) til 200 kr. har egentlig ikke hatt no serlig problemer med dem. de funker greit. men jeg syntes at memorex er best jeg da. aldri problemer og de brenner i det de lover

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...