SupremeX Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Skal søke på jobb på databutikken her i i Tromsø(exit-data) Og lurte på hva jeg bør skrive i søknaden. Vil tro det er greit å ha referanser fra andre plasser, har hatt yrkespraksis en stund på Ram&Rom(spillbutikk) og har fått god erfaring der med kundebehandling og det å stå i kassa. Er vel verdt å nevne at jeg har blitt spurt om jeg ville jobbe på R&R i sommer av selveste SJEFEN , men kunne ikke av visse grunner. Jeg hadde også en lapp før jul, med felt der arbeidsgiver skulle krysse av for oppførsel, intresse for arbeidet osv. Jeg fikk "Meget Bra" på alle felt Men tilbake til spørsmålet mitt, hva burde stå i søknaden til Exit Data? skriv gjerne opp i en kronologisk liste EDIT: Så at jeg hadde skrevet litt forvirrende. Endret 14. april 2004 av SupremeX Lenke til kommentar
Opus Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Spør sjefen om det er nødvendig med en formell søknad. Hvis det ikke er det skriver du noe helt enkelt, ala: Jeg søker herved på stillingen som...etc etc. Formelle søknadsskjemaer finner du på Aetat.no. På Aetat her i Tromsø er det greie folk som kan hjelpe deg, hvis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 ok, har skrevet den(med hjelp fra norsklæreren min+aetat.no) nå, og skal levere den i morra eller lørdag. Håper på det beste Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg ville satset på å levere den i morgen. Det er ikke alle sjefer som jobber på lørdager. Og det kan være positivt å levere til sjefen, og kanskje si noen ord sammen med den. (kan skape et godt bilde av deg) Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Agreed, sluff! Gi et godt håndtrykk og smil, det hjelper. Førsteinntrykket har utrolig mye å si. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 det kommer en dag på mandag også Håndtrykk sier du? Ja så lenge sjefen er der så tenkte på å legge ved et bilde, men da blir jeg vel permbannet Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Et bilde er bra. Da linker han søknaden til deg. Ta han i hånda, hils på med fullt navn osv. Have (som i imperativ) a spine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå