fAight Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Hei, Er på jakt etter mitt første digital kamera og trenger hjelp av dere. Det er jeg er på utkikk etter skal ikke koste mer enn 2000 kr. Samtidig ønsker jeg kvalitet både på bildet og på selve kameraet, kanskje en umulig kombinasjon? Har sett på disse to Canon A310 Nikon Coolpix 2200 Hvilken av disse to bør jeg velge? Andre forslag? Som sagt er jeg en førstegang kjøper og har fra før veldig liten kunnskap og erfaring når det gjelder digi-kam og også "gamle" kameraer. Så det jeg skal ha, må ikke være altfor bra.. Tusen takk for svar Endret 14. april 2004 av ridgea Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 ...er det noen som har prøvd NIkon Coolpix 2200? Ingen erfaringer i prisguiden så jeg... Lenke til kommentar
isen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har Nikon 3100 og er svært fornøyd med det. Er vel ikke så veldig store forandringer på x100 og x200 serien. Les testen på akam.de Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå