Vaffelkake Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Vel, det er ikke alle javaprogram som fungerer på LG'en, men du får iallefall overført dem. Det du gjør: Åpne *.jad fila i notepad (eller likn) legg til: MIDletX-LG-Contents: G5400 i bunnen av jad-fila Og overfør Dette må du gjøre med alle java-program du har tenkt å laste over. Litt tungvindt, men det funker. Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 [quote name='Vaffelkake' date='14/04/2004 : 23:21'] Vel, det er ikke alle javaprogram som fungerer på LG'en, men du får iallefall overført dem. Det du gjør: Åpne *.jad fila i notepad (eller likn) legg til: MIDletX-LG-Contents: G5400 i bunnen av jad-fila Og overfør Dette må du gjøre med alle java-program du har tenkt å laste over. Litt tungvindt, men det funker. [/quote] dette må prøves. har du noen gode tips til f.x et spill som funker på G5400? gjerne tetris eller erix eller noe sånt? en link kanskje? Lenke til kommentar
shabador Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Vil dette fungere på LG 7100? Bare legge til: "MIDletX-LG-Contents: G7100" (Har ikke anledning til å teste dette enda... Har ikke kabelen i nærheten) Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Jeg vet at tetris som ligger på denne linken fungerer Ja, det fungerer på 7100 også. Spill på den siden som jeg ikke fikk til å fungere (For det meste pga for lite minne som kommer opp når den loader spillet): GolusTale Pacific Storm Shooter Splinter Cell Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 Tenkte på det samme selv når vi testet G7100, men vi fikk det ikke til å fungere med JBenchmark. Telefonen lastet over programmet, men det ville ikke kjøre såvidt jeg husker. Tydelig at Java-implementeringen til LG ikke er helt 100% og at de derfor er nødt til å kontrollere programmene som skal lastes inn på telefonen. Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 22. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2004 Du har helt rett. Jeg skrev det lengre opp også, at selv om programmer blir overført er det ikke sikkert at de fungerer. Med denne metoden får du iallefall muligheten til å prøve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå