Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

kjøpte dsc-p10 for et par uker siden. Staselig kamera. Men så oppdaget jeg etter hvert at kameraet lagde små elektroniske pipelyder når det sto i video mode. Videre viste det seg at disse lydene også kom med på selve opptaket. Det var ikke så stas.

I dag var jeg å byttet det på Elkjøp. Det bød ikke på noe problemer, selgeren sa at nei sånn skulle det ikke være.

Men så testet jeg nettopp det nye kameraet og det hadde jo akkurat de samme lydene. Det var nedtur.

Så da er mitt spørsmål: Er dette et vanlig problem på disse kameraene? Er det andre som har samme problemet? Finnes det en firmwareoppgradering som kan løse det?

Noen som vet når dsc-p100 kommer? Vurderer å heve kjøpet.

Iacob :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å si det at disse lydene er såpass lave at de kun høres om du legger øret inntil kameraet, eller spiller av en video hvor det ikke er så mye lyd. Dette er jo ingen alvorlig feil, men sånne småting iriterer meg veldig.

Iacob

Endret av iacob
Lenke til kommentar

Gikk inn i ett stille rom og ja, :omg: faktisk dukket denne lyden opp.

En blanding av elektronisk knitring og piping.

Jeg har hatt dette kameraet en god stund men dette har jeg ikke lagt merke til før.

Nå har jeg da brukt vidoefunksjonen lite da, men dette var en overraskelse.

Hva i alle dager kan være årsaken til dette ?

Nå kommer jeg også til å irritere meg over dette.:!:

Lenke til kommentar

Jepps, har fumla litt rundt med kameraet nå og kommet til samme konklusjon. Virker som det kommer ved bevegelse. Lyden er også av ulik styrke.

Kjedelig altså.

Men selvfølgelig ikke så nøye, det er bare så iriterende når man oppdager at ikke _alt_ er i orden med nytt utstyr. Beklager dersom denne iritasjonen nå har smittet over til andre :devil:

Elkjøp-mannen var jo til og med helt enig.

Jeje, da får jeg kanskje leve med det. Sendte en mail til SONY.

Mvh

Iacob

Endret av iacob
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...