pufffn Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei Skal kjøpe meg en mp3 spiller. Jeg har noen krav : Må være med: -Ikke over 1800 kroner -Intern radio (ikke radio i headset ledningen) -Helst intern usb -Lett og liten, skal brukes når jeg trener og er på skolen -Minne må være over 64mb Ekstra dhigghets: -Kunne bruke den som en lagringsplass til f.eks word dokumenter -Oppladbare batterier -Ikke masse driver piss og programmer, helt enkel overføring med xp slik at jeg kan laste sanger hvor som helst -Fett design Takk for alle svar! Lenke til kommentar
eiiriiik Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 HeiSkal kjøpe meg en mp3 spiller. Jeg har noen krav : Må være med: -Ikke over 1800 kroner -Intern radio (ikke radio i headset ledningen) -Helst intern usb -Lett og liten, skal brukes når jeg trener og er på skolen -Minne må være over 64mb Ekstra dhigghets: -Kunne bruke den som en lagringsplass til f.eks word dokumenter -Oppladbare batterier -Ikke masse driver piss og programmer, helt enkel overføring med xp slik at jeg kan laste sanger hvor som helst -Fett design Takk for alle svar! Da velger du Creativ Rhomba enten 128mb eller 256 mb.. kommer ann på hvor mye du vil ut med Lenke til kommentar
pufffn Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg fant en veldig interessant spiller her: Muro MR-100 Noen som har noen erfaringer med denne? Endret 15. april 2004 av Cowbliss Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Iriver IFP-190tc har 256 mb minne og har intern radio, koster riktignok 66kr over ditt budsjett men er verdt det. Veldig fornøyd med min som jeg har hatt i 2 år. edit: Du finner den her Endret 20. april 2004 av dassen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå