Elyas Machera Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Skulle det være, ville det blitt: Stalker HL2 FarCry BF: Vietnam Halo Morrowind Neverwinter Nights Najs liste Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har kjøpt: FFx-2, cs-cz, Halo, splinter cell: pt, rainbow six 3, unlimited saga, sacred, skal kjøpe: gta san andreas, world of warcraft, far cry, fable, gt4, hitman contracts, hl2, killzone, doom 3, og mange, mange fler................ Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Må nok investere i Locomotion (eller var det Locomotives), STALKER og Doom 3. Lenke til kommentar
kpe Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Skal ikkje kjøpe spill ska laste ned eller copyere Lenke til kommentar
norway Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Skal ikkje kjøpe spill ska laste ned eller copyere Meg personlig , så syns jeg det er mer tilfredstillende med orginale spill. Dessuten slipper jeg alle problemene med crack og cd key OSV osv... Men snakker vi musikk...Da er jeg nok en liten syndebukk. BTW , du skulle si hvilke spill du skulle kjøpe , ikke hvilke spill du skulle laste ned din fjortiss. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har kjøpt: Splinter Cell: Pandora Tomorrow Skal kjøpe: Medal of Honor: Pacific Assault Ingen store planer for i år. Blir sikkert mer, men det tar jeg som det kommer. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har kjøpt: Halo Unreal 2 Unreal Tournament 2003 GTA 3 CS:CZ WarCraft 3 StarCraft The Curse of Monkey Island (dette spiller ruler noe så inni h......) Battlefield: Vietnam Neverwinter Nights Skal kjøpe: HL2 (selvsagt) Call of Duty Brothers in Arms Medal of Honor -Allied Assult Warchest (kanskje) Farcry Doom 3 S.T.A.L.K.E.R Delta Force: Blackhawk Down + addon pack Mega Man Aniversary (GameCube) og sikkert fele dødkjøp Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Kjøpt: BF:Vietnam Vietcong Far Cry Lords of the realm men bytta det i secret weapons over normandy Kotor Skal kjøpe: Half life 2 (dersom det holder mål, og kommer i år vel og merke) Doom 3 (dersom det holder mål) Stalker Fable Sacred Lock on Halo 2 World of warcraft Sudden strike 3: Cold war crisis Gothic 2: Night of the raven Duke Nukem forever. Harr harr Også skal jeg så klart lete rundt etter tilbud her og der. Endret 22. april 2004 av The_evil_blue_toad Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har angrepet diverse tilbudskasser med nebb og klør, og sikret meg disse hittil i år: Cutthroats Tomb Raider 1 & 2 Might & Magic IX Dungeon Keeper gold Broken sword II Thief: dark project Monkey Island IV Heroes of Might and Magic III Anno 1503 Gothic II Morrowind: GOTY og sikkert flere jeg ikke kommer på akkurat nå spill jeg kommer til å kjøpe: Grand Turismo 4 (hvis det kommer i år, da) GTA: San Andreas og flere skattejakter i tilbudskassene blir det nok også Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Bra folk kjøper så mye spill da. Da kan produsentene lage endra bedre spill i framtiden. Mitt siste kjøp. Deus Ex: Invisble War Folk som kopierer skulle vært ¤)=#()¤="/¤=)/#"=¤"#=¤(#[sensurert] Gjør spillene dyrere for oss som investerer i orginalspill. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Bra folk kjøper så mye spill da. Da kan produsentene lage endra bedre spill i framtiden. Mitt siste kjøp. Deus Ex: Invisble War Folk som kopierer skulle vært ¤)=#()¤="/¤=)/#"=¤"#=¤(#[sensurert] Gjør spillene dyrere for oss som investerer i orginalspill. Jeg både kjøper og kopierer spill. Mitt seneste eksempel er Sacred som jeg først "hentet ned", for så å kjøpe. Sacred er et spill jeg aldri hadde kjøpt om piratkopiering ikke eksisterte. Endret 22. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 forsøke først som med mp3? før man kjøper cd. skjønner den. Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skal ikkje kjøpe spill ska laste ned eller copyere SniffSniff, hva er den lukten? Å nå kjenner jeg den igjen, FJORTIS Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg har kjøpt:mariopart5 darlig og the sims busti it out litt bra og til slutt finale fantasy crystal skal kjøpes:pokemon collusemum og drver3 og star fox2 Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 >' date='22/04/2004 : 19:02'] Skal ikkje kjøpe spill ska laste ned eller copyere SniffSniff, hva er den lukten? Å nå kjenner jeg den igjen, FJORTIS Hold han unna meg! Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 kanskje han er ute etter snuss! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå