Shotgun Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Haha, jeg sa "ikke spörr". Men men, siden du nå spörr...vel, det har seg bare sånn at jeg er UT-frelst, og ettersom SE kom i et begrenset antall skaffet jeg meg en ekstra. Man vet jo aldri, blir sikkert ikke spesielt verdifullt, men er kult å ha, syns jeg. Men det er kanskje bare meg! Neida, det er ikke bare deg. Det er flere her med samlemani! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Vampire the masquerade: bloodlines blir også å kjøpe sannsynligvis Pøkk at de måtte ha avtale med valve om å ikke release det før etter HL2 da!!!! ARGH (men på en anne side så får de god tid til bugfix, optimiseringer, ekstra materiale , forutsett at de ikke selv må endre hele kildekoden... ) Endret 15. april 2004 av MrLee Lenke til kommentar
pellogplukk Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 på kjøpelisten i år: Ut 2004 BF Vietnam HL2 V M: bloodlines WoW. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kjøpt: Splinter cell 2 SKAL KJØPE: OFP2!! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg leste at Hl2 var kanselert i et eller annet (norsk) gamer blad Det var sikkert aprilsnar, half life 2 kjem nokk til å bli lansert Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) Jeg leste at Hl2 var kanselert i et eller annet (norsk) gamer blad Det var sikkert aprilsnar, half life 2 kjem nokk til å bli lansert lol... trur nåkk det ja.. trur ikke de bruker mange millioner på et spill somnesten er ferdig å så slipper de den ikke Det var nåkk en aprilsnarr ja Endret 15. april 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Kjøpt Far Cry. Kommer til å kjøpe DOOM III, STALKER, HL 2 (om det kommer), og sikkert noen flere. Muligens Falshpoint 2, for eksempel. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 har kjøpt far cry (sjølvsagt) skal kjøpe stalker (enda meir sjølvsagt) det er vel kun desse to spela som har ser ut til at det er vert å kjøpe i år (og kanskje neste år) det er ingen andre spel som eg veit om som kan måle seg med desse to. Lenke til kommentar
Nann Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg leste at Hl2 var kanselert i et eller annet (norsk) gamer blad Hvis du så månden på bladet (pc-gamer), så sto d nemlig APRIL Hva forbinder du med april??? :laugh: APRILSPØKER :laugh: Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 (endret) - KOTOR - Battlefield Vietnam - FarCry - Deltaforce Blachawk Down - UT 2003 Tror det skulle være alle. Endret 15. april 2004 av Shotgun Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Jeg skal ha meg: *Metal gear solid 3 *Grand turisimo 4 *Syphon filter omega strain *Battle for middle earth Eller så spiller jeg nesten bare command & conquer generals fortiden.... har spilt det siden det kom ut :s Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har planer om å skaffe Battlefiel Vietnam, kanskje Splinter Cell PT. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Til xbox: - Halo2 - Ninja Gaiden - Half Life 2 - Doom 3 - BC Gleder meg Lenke til kommentar
Cruento Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 (endret) Jeg har kjøpt Pro Evo Soccer 3 til PC og skal kjøpe Half-Life 2 i alle fall, og Fable når det kommer. Hvis () ekspansjonen til Gothic II kommer skal jeg nok kjøpe den også. Endret 16. april 2004 av CheesyPoff Lenke til kommentar
norway Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har kjøpt : Silent storm C&C zero hour Far Cry Skal kjøpe : The fall HL2 Doom3 Restricted area Vampire the masqurade - Bloodlines Hitman3 LuLa 3D Pirates Sims2 Tror det blir med dette , merr enn nok! Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har kjøpt: Metal Gear Solid 2 Sons of Liberty Final Fantasy X-2 Final Fantasy Crystal Chronicles Lenke til kommentar
DeadLock Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Har kjøpt: (Hittill i år) Battlefield Vietnam Half Life 2 (kupong med XT kortet mitt) Far Cry Street Legal Racing - Redline Freedom Fighters Uplink Splinter Cell Pandora Tomorrow Skal kjøpe: Doom III Stalker Söldner Unreal Tournament 2004 Joint Operations Typhoon Rising (nye Delta Force?) Blir spennende å se når Doom 3 og HL2 kommer. Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 en venn av meg var akkurat i statene og da var det fullt med sånne store pappmotiver med doom3 stæsj på. og da sto det "coming VERY (les VERY) soon" Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kjøpt: MOHAA Commandos Behind Enemy Lines ( fant det til 50kr på MIX) GunMetal ( Fikk det med skjermkortet) Battle Engine Aquila (samme der og) Skal kjøpe: S.T.A.L.K.E.R Star Wars Republic Command FarCry ( håper jeg) Men ingen penger ingen spill for jeg skylder mamma 90 kr og er blakk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Kjøpt til nå: Far Cry, Splinter Cell P.T., Colin McRae Rally 04 og Delta Force: Black Hawk Down - T.S. Og skal kjøpes: Medal Of Honor Pacific Assault, Doom III, True Crime Streets Of LA, HL2 (følger vel med når jeg kjøper mitt ATI x800 XT kort til sommeren ) Football Manager 2005 (er ikke helt sikker på at det kommer i år ) Så blir det vel helt sikkert noen impuls kjøp nå og da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå