Gå til innhold

Mus, tastatur og evt. musematte

Anbefalte innlegg

Logitech Navigator er helt fint når det er rimelig nytt, men etter en stund så begynte tastene å lugge noe forferdelig, så det ble ordentlig slitsomt å skrive på det etterhvert, spesiellt om du skriver med touch metoden.

Snodig. Har hatt mitt i 2 år nå (Logitech Cordless Desktop Optical pakken), og ikke en eneste tast lugger. Alt fungerer perfekt på det enda.

Så mulig du som misbruker tastaturene med spark og slag når du taper? eller en av de som gomler snacks og søler og drikker brus og søler i tastaturet? :)

EDIT:

I Tillegg anbefaler jeg Logitech MX500/MX510 mus i kombinasjon med fUNc sUrface 1030 musmatte OG Mouse Skatez!!!!... Dette er ren PERFEKSJON! (har det selv!)

Fikk samme pakken i Feb. 2002. Funker fett enda :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Logitech Navigator er helt fint når det er rimelig nytt, men etter en stund så begynte tastene å lugge noe forferdelig, så det ble ordentlig slitsomt å skrive på det etterhvert, spesiellt om du skriver med touch metoden.

Snodig. Har hatt mitt i 2 år nå (Logitech Cordless Desktop Optical pakken), og ikke en eneste tast lugger. Alt fungerer perfekt på det enda.

Så mulig du som misbruker tastaturene med spark og slag når du taper? eller en av de som gomler snacks og søler og drikker brus og søler i tastaturet? :)

EDIT:

I Tillegg anbefaler jeg Logitech MX500/MX510 mus i kombinasjon med fUNc sUrface 1030 musmatte OG Mouse Skatez!!!!... Dette er ren PERFEKSJON! (har det selv!)

I følge signaturen din så bruker du jo "The Aimbot".

Lenke til kommentar

EDIT:

I følge signaturen din så bruker du jo "The Aimbot".

Fikk the aimbot etter at jeg skrev posten :love:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Meget smart, spesielt hvis du bruker optisk mus... :laugh:

400 kr. er svindyrt for en glassplate som du kan kjøpe for kr. 50 (og som ikke fungerer på optiske mus)!

Som de andre sier så er fUnc 1030 det ypperste av musematter.

Å her har vi peiling gitt, bare til informasjon er Revel Cell(220,-) billigere enn fUnc 1030(258,-), og fungerer ypperlig med optiske mus (har testa med Logitech MX500 og MS IM 4.0), MYE bedre glid...

Ja, jeg har har begge, og fUnc er god i 1 måned eller 2, da er den blitt for slitt.

Og jeg spiller nesten ikke...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...