warillion Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg er en seriøs gamer, spiller det meste av multiplayer FPS spill. Mest bf, og cs. men blir andre også. Sitter mye med pcen. så ergonomi, lyd fra tastatur, lyd fra mus, responstid og slike detaljer har mye å si for meg. Er også mye på LAN og da gjelder det jo å knuse de andre med både utseende og innhold. Har tenkt å kjøpe MX510 (hadde tenkt på intellimouse 4.0, men så kom MX510) og så tenker jeg på Logitech Internet Navigator SE eller Keytronic . Noen som har noen meninger om dette? Trenger jeg virkelig glass muse matte med minst mulig friksjon? Jeg personlig liker bedre den røffe litt frikjson aktige "tøy"/"stoff" muse matten som koster 20 kr på biltema, er det virkelig nødvendig med dyre musematter? Er det bare en vane sak eller hjelper det virkelig virkelig virkelig med en dyr musematte? Endret 14. april 2004 av warillion Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Mus: Logitech MX 500 Tastatur: Logitech Internet Navigator SE Musmatte: fUnc 1030 Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 earendil mente MX510 Det er kun optikken som er forandret i MX510, du kommer ikke til å legge merke til forskjellen uansett. Men for all del, kjøp gjerne en MX510. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Om du er en seriøs gamer, så ville jeg aldri ha anbefalt Logitech Internet Navigator Keyboard SE, det er et billig tastatur som ser bra ut! Etter en stunds bruk så begynner tastene å 'lugge'. Da skal du heller satse på et Keytronics. Her har du et kvalitets tastatur fra Logitech. Noen sier det er en bakdel med trådløst tastatur, har aldri sett den bakdelen. Lykke til med valget. Lenke til kommentar
rottert Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Om du er en seriøs gamer, så ville jeg aldri ha anbefalt Logitech Internet Navigator Keyboard SE, det er et billig tastatur som ser bra ut!Etter en stunds bruk så begynner tastene å 'lugge'. Da skal du heller satse på et Keytronics. Her har du et kvalitets tastatur fra Logitech. Noen sier det er en bakdel med trådløst tastatur, har aldri sett den bakdelen. Lykke til med valget. Vurderer Logitech Internet Navigator Keyboard SE selv. Flere med samme erfaring? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Om du er en seriøs gamer, så ville jeg aldri ha anbefalt Logitech Internet Navigator Keyboard SE, det er et billig tastatur som ser bra ut!Etter en stunds bruk så begynner tastene å 'lugge'. Da skal du heller satse på et Keytronics. Her har du et kvalitets tastatur fra Logitech. Noen sier det er en bakdel med trådløst tastatur, har aldri sett den bakdelen. Lykke til med valget. Vurderer Logitech Internet Navigator Keyboard SE selv. Flere med samme erfaring? Har det selv. Kan ikke si at jeg har opplevd noe negativt med det. Lenke til kommentar
SirMixaloT Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Logitech Navigator er helt fint når det er rimelig nytt, men etter en stund så begynte tastene å lugge noe forferdelig, så det ble ordentlig slitsomt å skrive på det etterhvert, spesiellt om du skriver med touch metoden. Opplevde at tastene ikke registrerte trykkene før jeg trykkte på midten av tasten. Gjør en test, trykk på ene hjørnet av noen av tastene å se om den går helt ned, eller om den lugger. Er det tendens til at den vil stoppe på tur ned, så blir det ikke bedre med tiden. Bytta det ut, jeg. MEN, det kan jo hende at de har forbedret kvaliteten siden da. Jeg kjøpte det med det samme det kom ut. .Mix. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 LOGITECH DINOVO Har du råd anbefaler jeg også dette. Jeg er kjempefornøyd med både musen og tastaturet. En av de smarteste investeringene jeg har gjort. Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Mus: Logitech MX 500Tastatur: Logitech Internet Navigator SE Musmatte: fUnc 1030 Ang den musmatta... Hvis du skal ha optisk mus så er den super duper... Men har du kulemus... Så kan du oppleve at kula rett og slett ikke tar tak... da er Everglide Giganta et bedre valg... Mus: Microsoft Intellimouse Special Limited Gamers Edition er nydedlig... Lenke til kommentar
Fugir0x0r Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Musematta hadde jeg satset på Revel Cell den er sinnsykt digg og glatt mer info om den på www.revelcell.com Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Musematta hadde jeg satset på Revel Cell den er sinnsykt digg og glatt mer info om den på www.revelcell.com eller en func1030 er å anbefale Lenke til kommentar
SantaClaws Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Musematta hadde jeg satset på Revel Cell den er sinnsykt digg og glatt mer info om den på www.revelcell.com eller en func1030 er å anbefale Ikke til kulemus.. opplevde at kula gled i stedet for å rulle, på 3 forskjellige logitech muser... til optisk er den suveren... Lenke til kommentar
warillion Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Det jeg lurte på i første omgang om sånn dyr musmatte er noe man trenger, eller en vane sak? Lenke til kommentar
norrick Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Musematta hadde jeg satset på Revel Cell den er sinnsykt digg og glatt mer info om den på www.revelcell.com Meget smart, spesielt hvis du bruker optisk mus... 400 kr. er svindyrt for en glassplate som du kan kjøpe for kr. 50 (og som ikke fungerer på optiske mus)! Som de andre sier så er fUnc 1030 det ypperste av musematter, myk behaglig overflate som ikke er kald. Dagens harde musematter har også en tendens til å samle svette pga. overflaten. Myke matter er behagligere og gir ikke ifra seg hjerteskjærende ulyder som harde matter gjør. Min anbefaling: Lenke til kommentar
warillion Skrevet 17. april 2004 Forfatter Del Skrevet 17. april 2004 Musematta hadde jeg satset på Revel Cell den er sinnsykt digg og glatt mer info om den på www.revelcell.com Meget smart, spesielt hvis du bruker optisk mus... 400 kr. er svindyrt for en glassplate som du kan kjøpe for kr. 50 (og som ikke fungerer på optiske mus)! Som de andre sier så er fUnc 1030 det ypperste av musematter, myk behaglig overflate som ikke er kald. Dagens harde musematter har også en tendens til å samle svette pga. overflaten. Myke matter er behagligere og gir ikke ifra seg hjerteskjærende ulyder som harde matter gjør. Min anbefaling: er den glatt eller har den litt motstand i seg også? som en klassisk musematte Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Mus: Logitech MX 500Tastatur: Logitech Internet Navigator SE Musmatte: fUnc 1030 Oh yeah! Bare 510 istedet for 500!! Lenke til kommentar
bidz Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Logitech Navigator er helt fint når det er rimelig nytt, men etter en stund så begynte tastene å lugge noe forferdelig, så det ble ordentlig slitsomt å skrive på det etterhvert, spesiellt om du skriver med touch metoden. Snodig. Har hatt mitt i 2 år nå (Logitech Cordless Desktop Optical pakken), og ikke en eneste tast lugger. Alt fungerer perfekt på det enda. Så mulig du som misbruker tastaturene med spark og slag når du taper? eller en av de som gomler snacks og søler og drikker brus og søler i tastaturet? EDIT: I Tillegg anbefaler jeg Logitech MX500/MX510 mus i kombinasjon med fUNc sUrface 1030 musmatte OG Mouse Skatez!!!!... Dette er ren PERFEKSJON! (har det selv!) Endret 17. april 2004 av bidz Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 fUnc har litt motstand, eller er helt glatt.. Det er nemlig to forskjellige sider på den. Bruker selv fUnc, men har også testet icemat, og er ikke i tvil. fUnc er myye bedre enn icemat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå