oXygEn Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Når jeg spiller spill som Quake III Arena, Half-Life osv, fungerer ikke scrollehjulet på musen! Musen er Logitech Dual Optical, den som fulgte med i pakken, Logitech Coordless Desktop Optical. Jeg vet at dette har blitt diskutert her før, men har ikke funnet noen løsning på det, bortsett fra at noen har foreslått å avinstallere MouseWare, men jeg foretrekker tommelknappen fremfor scroll i spill. MouseWare er nyeste versjon, 9.4.2.1 eller.no. Leste at noen foreslo GameWare eller noe, men har ikke funnet dette på Logitech sine sider. _________________ EPoX EP-8KHA+ AMD Athlon XP 1600+ WDC 100 GB IBM 20 GB 512 MB DDR RAM Nvidia GeForce2 Titanum 64 MB DDR Plextor 24/10/40A Sony 16x DVD Chieftec Dragon Medium Blå Logitech Coordless Optical Desktop [ Denne Melding var redigert av: oXygEn på 2002-04-02 11:42 ] Lenke til kommentar
Frupp Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg vet dette ikke hjelper deg men det fungere helt fint hos meg.. Sånn uten at jeg har gjort noe får å få det til å virke :smile: Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Samme problemet her... Har ikke fått det til å virke i spill som du snakker om, men det virker MOHAAA o.l. Lenke til kommentar
Space_Shoot Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Gå på msconfig og oppstart og fjerne hake ved EM_EXEC. Den er for logitech mus, da burde det virke. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Du må forandre på scrollhjul-egenskapene i mus i kontrollpanel. Slå på MS kompitaslel scroll eller nokke. Så skal det funke. Dette er fordi Logitech sin scroll ikke er MS kompitabel, mens Quake krever dette, eller noe sånt. Leste det i en anmeldelse et sted, men husker ikke hvor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå