King-Nothing Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg bestilte ADSL fra Catch Communications 25 mars. Fikk en mail fra de, som jeg fylte ut og sendte tilbake med en gang. Etter det har jeg ikke hørt noe. Dere som har Catch. Bruker de så lang tid eller er det noe galt her? Mente at jeg burde fått et brev en ukes tid etter bestilling, men det har jeg altså ikke fått... Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Om det er catch eller bravida som bruker lang tid veit ikke jeg. Men 25 mars begynner jo å bli en stund siden. Kanskje du skulle ta en telefon... Her fikk vi vel en mail med bekreftelse på at de hadde mottatt bestilligen og et par dager senere en med IP, gateway, dns servere osv Lenke til kommentar
knugentheknig Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Heisann! Det har vært påskeferie og undertengede har flere kunder som er bestilt rundt samme dato som deg som det ikke er gitt tilbakemelding på. Du har fått ordrebekreftelse ikke sant? Dersom du ikke har fått det bør du kontakte catch. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har Catch, og de var ikke de kjappeste i verden da jeg bestilte. Måtte faktisk vente 1 måned etter avtalt oppkoblings dato. Men nå som jeg først har blitt oppkoblet, fungerer det meste helt perfekt. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Jeg ringte de i går, og fikk da beskjed om at de ikke hadde motatt mailen min . Sendte derfor alt på nytt, og fikk mail tilbake på at alt var i orden. Så det blir vel ca 1mnd venting f.o.m nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå