Gå til innhold

Beste Spill I Sjangern


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

startegi da mener jeg også RTS osv...

så kom med alt innen for de grenene ;)

 

Masse bra :D er enig at C&C og WC3 er de beste startegi spilla.

RPG der er det så mye bra syns jeg, men av det jeg har prøvd må det vel være Sacred, Diablo, Morrowind, Star Wars KOTOR, det er de jeg kommer på nå værtfall.

Lenke til kommentar
Strategi: Starcraft og Syndicate.

RPG: Torment, Fallout, og DragonWars (eldgammelt!) :)

Gode gamle syndicate.... :love: noen som vet om det er gratis og laste det ned et sted?

Jeg har syndicate på cd-rom jeg....Dog har jeg aldri fått det til å funke/skjønne det... Men det er vel en nærmere 7-8 år siden jeg prøvde det, tror jeg det var....

 

Men for å svare på spm ditt, så vet jeg ikke om en kan få lastet det ned... Prøv å søk på bullfrog...Er vel de som ga det ut...?

Lenke til kommentar
Final Fantasy 7

 

Ja, det er også et PC-spill, med sterkt forbedret grafikk fra originalen.

Det var vel en sterkt overdrevet påstand. Grafikken i PC versjonen av FF VII var helt lik den i PSX utgaven, samme oppløsning på texturer og alt.. Det eneste var at 3D modellene ble tegnet i 640x480 punkters oppløsning, dermet litt glattere utseende samt MIP Mapping på all geometri. Det ble penere å se på, ja, men mye bedre grafikk ble det ikke.

Lenke til kommentar

Er ikke "GOD" grafikk at det er pent å se på? Men grafikken er jo til og med god på PS! Fantastisk opplevelse, god story og det hele. FF7 er genialt. OK, så er det ikke kanskje så enormt god grafikk, men det er ikke det som teller, er det vel? Min mening er at musikk er viktigere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...