insider Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Stratergi Warcraft FT Rollespill: Scared, Diablo, Dungensiege eller BG serien Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Strategi: Red Alert 1 & 2 Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Eyh, vent'a! Jeg leste feil! Trudde man mente RTS'er, jeg, siden alle la i vei med War3, SC og Red Alert. Det beste strategispillet jeg har spilt må i alle fall være Hearts of Iron, mye mer strategi der enn i SC! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 må bare legge til et strategispill til: WarDiary, har bare spilt demoen, men å så bra Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 startegi da mener jeg også RTS osv... så kom med alt innen for de grenene Masse bra er enig at C&C og WC3 er de beste startegi spilla. RPG der er det så mye bra syns jeg, men av det jeg har prøvd må det vel være Sacred, Diablo, Morrowind, Star Wars KOTOR, det er de jeg kommer på nå værtfall. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 det beste strategi spelet er etter min meining starcraft + brood war Lenke til kommentar
CarinaE Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Strategi: Starcraft og Syndicate.RPG: Torment, Fallout, og DragonWars (eldgammelt!) Gode gamle syndicate.... noen som vet om det er gratis og laste det ned et sted? Jeg har syndicate på cd-rom jeg....Dog har jeg aldri fått det til å funke/skjønne det... Men det er vel en nærmere 7-8 år siden jeg prøvde det, tror jeg det var.... Men for å svare på spm ditt, så vet jeg ikke om en kan få lastet det ned... Prøv å søk på bullfrog...Er vel de som ga det ut...? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Strategi: Warcraft III RPG: The Elder Scrolls III: Morrowind Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 (endret) Strategi: Turn-based: Heroes of Might and Magic 3 Real-time: Warcraft 3 (med Frozen Throne) Rollespill: Planescape Torment Endret 17. april 2004 av SirGalrim Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Final Fantasy 7 Ja, det er også et PC-spill, med sterkt forbedret grafikk fra originalen. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Final Fantasy 7 Ja, det er også et PC-spill, med sterkt forbedret grafikk fra originalen. Det var vel en sterkt overdrevet påstand. Grafikken i PC versjonen av FF VII var helt lik den i PSX utgaven, samme oppløsning på texturer og alt.. Det eneste var at 3D modellene ble tegnet i 640x480 punkters oppløsning, dermet litt glattere utseende samt MIP Mapping på all geometri. Det ble penere å se på, ja, men mye bedre grafikk ble det ikke. Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Er ikke "GOD" grafikk at det er pent å se på? Men grafikken er jo til og med god på PS! Fantastisk opplevelse, god story og det hele. FF7 er genialt. OK, så er det ikke kanskje så enormt god grafikk, men det er ikke det som teller, er det vel? Min mening er at musikk er viktigere! Lenke til kommentar
Grums Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Hva med Warlords Battlecry II (III kommer snart). Da har du både RPG og Strategi. Liker det bedre enn WarCraft 3. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 RTS: Warcraft I, II, III, C&C - det originale, Starcraft Turnbased: X-Com apocalypse! RPG - Diablo I, Fallout I og II, Baldurs Gate Lenke til kommentar
Ken Ove Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Du som vil ha syndercate: Prøv hacker-warz.com, det er et online-spill som har noe med syndicate å gjøre. Enkelt oppbygd, men ganske artig. Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Strategi: Combat Mission BB/AK Airborne Assault Schack /Olle Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) *slettet* "#!¤%¤!"# Jeg må huske å logge meg av på skolen, dette er andre gang eatshorts skriver innlegg som meg Endret 21. april 2004 av Zoidman Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Beste rpger er: Gothic 1 og 2. Baldurs gate arx fatalis. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 RPG: Star Wars: kotor, baldursgate 1 og 2, Gothic, Arena, morrowind, diablo 2, Dungeon Lords. RTS: Warcraft serien, Red Alert serien, Age Of Empire serien, Age of Mythology.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå