hojo Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 heisan hvordan laster man egentlig ned ting fra DC++. jeg greier å koble meg til hubene men jeg greier ikke å connecte. (hvordan gjør man det rett og slett) håper noen kan svare meg godt på dette spørsmålet. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) jeg greier å koble meg til hubene men jeg greier ikke å connecte. Hva mener du med dette egentlig? Kommer du inn på hubbene slik at du får opp brukerne som er der? For å laste ned filer, kan du enten søke eller gå inn på de enkelte brukerne og bla gjennom filene deres. Endret 14. april 2004 av Rikky Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Kanskje det du lurer på er å skru fra Active til -> Passive i General på Options. Edit: Settings->General->Passive Endret 14. april 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
starving Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 har du windows brannmuren på? bruker å bli sånn når den er på. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 jeg greier å koble meg til hubene men jeg greier ikke å connecte. Hva mener du med dette egentlig? Kommer du inn på hubbene slik at du får opp brukerne som er der? For å laste ned filer, kan du enten søke eller gå inn på de enkelte brukerne og bla gjennom filene deres. jeg får opp listen med brukere inne på hubben. men når jeg prøver å koble til en bruker for å se alle filene den enkelte bruker har delt, så står det connecting lenge eller connecting timeout ( JEG FÅR IKKKE SE HVA BRUKEREN HAR DELT) Lenke til kommentar
hojo Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 har du windows brannmuren på? bruker å bli sånn når den er på. JA DET HAR JEG. DU HAR ET POENG DER Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Prøv å slå av brannmuren og caps lock, hvis det ikke blir bedre kan du prøve å aktivere "passive mode" i DC. Lenke til kommentar
hojo Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Prøv å slå av brannmuren og caps lock, hvis det ikke blir bedre kan du prøve å aktivere "passive mode" i DC. det skjedde ikke noe når jeg slo av brannmuren. Men når jeg satte DC i "passive mode" så funket det hva er grunnen til det da???????????+ Lenke til kommentar
OeO Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 du er bak en ruter eller en brannmur sikkert... Lenke til kommentar
geriljajoe Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Du kan ta en titt på faq'en som ligger i menyen på dc++. Der får du flere svar HOJO Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva hadde du tenkt å laste ned egentlig? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva hadde du tenkt å laste ned egentlig? Hva han har tenkt og laste ned må vel være hans egen sak og ikke din, Alastor Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva hadde du tenkt å laste ned egentlig? Hva han har tenkt og laste ned må vel være hans egen sak og ikke din, Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis det er hans sak, hvorfor blander dere dere? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hvis det er hans sak, hvorfor blander dere dere? For at ikke du skal legge den lange nesa de i bløt om hva andre laster ned.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå