Gå til innhold

Gammel bærbar - Er dette billig ?

Anbefalte innlegg

Nei da. Bare spøker jeg.

Men kom over denne websiden som hadde et "knall tilbud" på en gammel bærbar pc! :laugh:

Specs:

En grei maskin med mye hukommelse og flashbar prom. 2 Mb harddisk 3 Mb minne, ny strømforsyning, mulighet for å bygge veranda på utsiden, traktormønstret tastatur, store rånehøyttalere og en gammel bestemor medfølger.

Web-pris: 90000.00 NOK

:laugh:

Ta en titt på amigaen:

Gammel grinebiter selges! Dette er KUN maskinen,snus og TV-brenner-kabel. Den mangler dessverre strømforespørselen... Godt brukt,men den er sjekket og fungerer ikke som den skal. Musa roterer greit,men kunne trengt å slå lens. Har også en perm (husker jeg ikke heeelt feil,heter den Andvord...) som kan følge med gratis hvis budvinner henter den! Slenger også med noen kopierte disketter,usikker på om de fungerer... Gi bud,eller byttes i forslag?

Web-pris: 80000.00 NOK

:thumbup:

Noen som vet hva dette her er ? (resten av siden er vel okay etter det jeg har sjekket!)

Bortsett fra enten dumme folk eller en nettside som er blitt hacket ? :hmm:

(Er dette en spøk og jeg har driti meg ut eller ? )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les det som står på siden da vel.

"Bruktognytt.no er satt opp av Grafisk Senter AS slik at vi på en bedre måte skal kunne demonstrere ovenfor våre kunder hva vi er i stand til å gjøre.

På dette nettstedet har vi installert en rekke ulike moduler slik at våre eksisterende kunder i tillegg til potensielle kunder kan se disse i bruk og teste dem før man kjøper. Legg gjerne en vare eller to i handlekurven - det kommer verken faktura eller vare, ettersom dette egentlig ikke er en butikk. I tillegg til den delen alle brukere ser, har denne siden en "bakgård", hvor brukeren kan logge seg på for å endre innholdet på sidene - uten å måtte kjøpe lisens på et eller annet program!

"

:no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no::no:

Lenke til kommentar

"vi selger foodprocessoren vår grunnet ekteskapsbrudd. Liten skade på lokket grunnet grunnløs krangel og aggresjon. Ellers meget god."

"Vi selger vårt Cold2000 grunnet flytting til nordligere strøk. Alt av utstyr, manual, div. matvarer medfølges. Skapet har en tendens til å åpne seg om natten, men er ellers i god stand. Et røverkjøp!"

Haha

Endret av alkazelters
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...