lovemachine Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tror jeg har funnet mitt neste kamera. Er det noen som har testa dette? Ifølge spec. ser det veldig bra ut i mine øyne. Stor sensor og bra vidvinkel etter som jeg kan forstå ut fra spec. Hadde vært greit å vist om noen bruker-erfaringer, spesielt ved vanskelige forhold ( f.eks. kveld med kun stearinlys o.l. forhold). Hvordan pleier fargene til Casio å bli? Er det noen andre kamera som er bedre alternativ. Lenke til kommentar
MrG Skrevet 16. april 2004 Del Skrevet 16. april 2004 Jeg har prøvd dette hjemme 1 dag/kveld, det blir returnert idag. Jeg har på ingen måte testet det grundig, men det var for meg ikke tilfredstillende. Mine årsaker er at det var svært dårlig til å oppnå fokus lås inne ved "ikke så bra lys", det var ikke mye som skulle til her. Shot-to-shot tid med blitz på var skikkelig dårlig, jeg likte rett og slett ikke måten kameraet fungerte med blitz. Bildekvaliteten (sammenlignet mot mitt Sony F707) var noe utvasket og uskarpe, både inne og ute. Som sagt langt fra noen grundig test, men nok for meg. Kameraet er sikkert kjempe bra, men jeg har allerede bestilt et annet. MrG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå