Gå til innhold

Rev. av Powercolor 9800 pro

tdipower

Anbefalte innlegg

Hei.

Etter utallige poster om Powercolor/sapphire forskjeller har jeg endelig skjønt at disse kortene er IDENTISKE. men dette da etter den siste revisjonen til PC.

Komplett har PC på lager, og ikke sapphire. lurer derfor på å kjøpe et PC kort, men er det noe modellnr eller noe som forteller om jeg får "nytt" eller "gammelt" kort? da ny eller gammel modell vifte.... klarer å vente 1 eller 2 dager til på sapphire hvis det er sikrere å få bra vifte å ram men...

har foresten fått igjen pengene for mitt gamle sapphire 9700np som hadde 0 overklokkings egenskaper og masse artifacts på standard hastighet! er derfor ikke så pro sapphire heller....

synspunkt?

Er det foresten noen fordeler med AIW kontra et PC 9800PRO + TV kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Etter utallige poster om Powercolor/sapphire forskjeller har jeg endelig skjønt at disse kortene er IDENTISKE. men dette da etter den siste revisjonen til PC.

Komplett har PC på lager, og ikke sapphire. lurer derfor på å kjøpe et PC kort, men er det noe modellnr eller noe som forteller om jeg får "nytt" eller "gammelt" kort? da ny eller gammel modell vifte.... klarer å vente 1 eller 2 dager til på sapphire hvis det er sikrere å få bra vifte å ram men...

har foresten fått igjen pengene for mitt gamle sapphire 9700np som hadde 0 overklokkings egenskaper og masse artifacts på standard hastighet! er derfor ikke så pro sapphire heller....

synspunkt?

Er det foresten noen fordeler med AIW kontra et PC 9800PRO + TV kort?

det jeg bestilte igår var den gamle, så pass opp sier jeg bare!

det er skrøpelige plastfester på viftene igjen!

kan ha vært tilfeldig!

Lenke til kommentar
har foresten fått igjen pengene for mitt gamle sapphire 9700np som hadde 0 overklokkings egenskaper

Nå vet jeg ikke hvordan det var med ditt kort, men mitt Sapphire 9700 np var låst for overklokking. Det måtte flashes.

bytta sef bios, men alikevel....

Lenke til kommentar
hmpf, trodde det var noe med vifta, jeg. ikke nødvendigvis bare viftefestene som var skralle. mange folk som forsatt får svarte plastikkskruer som viftefester.

så det er vifta eller er det viftefestene som er dårlige?

tenkte uansett å bytte ut med en heat pipe da... varenr 123061 på komplett....

noen som har prøvd foresten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...