sjossang Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Venter på en Nokia 6230, og så Music Stand hos Nokia. Ser svært interessant ut, og til 5-600,- så er det ikke så ille pris heller. Men: Noen som har testet denne. Hvor god/dårlig er lyden fra en slik boks? Jeg ser på denne som et godt alternativ til en bordradio på jobben! (Nordialog ville ha 1200,- for denne enheten - mpx vil ha 535,-...) Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 / husker ikke hvor jeg leste om den, tror det var itavisen. De likte den ihvertfall ikke, og klagde på litt av hvert. Lenke til kommentar
sjossang Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Infosyncworld's review av Music Stand og Itavisen's review Itavisen hadde jo ingen test av dingsen. Så mer ut som om E.I.S har fått klå litt på den på en messe e.l.. Infosyncworld's test så litt bedre ut. Jeg forventer meg ingen erstatning for en Tivoli-radio, men vil ha en liten boks som jeg kan bruke som radio på jobben Hmmm, hva om jeg kan bruke den som en klokkeradio? Når det er på tide å stå opp så kommer radio/mp3 istedenfor den dumme alarmklokken jeg har i dag! Okay, når jeg får min 6230 skal jeg kjøpe en SD-1 og prøve å gi min egen review... Lenke til kommentar
Botten88 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du trenger jo ikke den der dingsen for å våkne til radio/MP3 med 6230. 6230 har innebygget høyttaler. Jeg bruker selv en MP3-fil som klokkealarmvarsling med min 6230. Men hvis du skal bruke den på jobben, er den vel helt grei å kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå