icer Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg har et problem, jeg vet ikke hvordan jeg setter mail adresser fra en "pull down" meny til mottaker e-mail (den de skal sende til) <form method="POST" action="mailto:mail_adresse"> <p> <select size="1" name="Mail_adresse"> <option selected>Velg Mottaker!</option> <option value="[email protected]">Jan-Arne Hatlelid</option> <option value="[email protected]">Ahmed</option> </select></p> <p>Fornavn: <input type="text" name="Fornavn" size="10" tabindex="1"> Etternavn <input type="text" name="Etternavn" size="20" tabindex="2"></p> <p>Emne: <input type="text" name="Emne_linje" size="88" value="Her Skriver Du Det Som Skal Stå I Overskiften" tabindex="3"></p> <p><textarea rows="18" name="Melding" cols="83" tabindex="4">Skriv Din Melding Her</textarea></p> <p><input type="submit" value="Send" name="Send" tabindex="5"><input type="reset" value="Tilbakestill" name="Tilbakestill" tabindex="6"></p> </form> Noen som kan hjelpe meg med dette og eller komme med forbedringer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå