B4stian Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg bare lurer på en liten ting.. hvordan skal jeg få en kabinettvifte til å blåse luft UT av kabinettet, jeg vil helst ikke montere den feil vei...(for da må den stå på utsiden av kab.) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 alle vifter er laget kun for å blåse èn vei. så derfor må du snu hele viften så den blåser motsatt vei. og jeg tviler på at den må på utsiden, hvis den står på insiden nå Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg vil helst ikke montere den feil vei...(for da må den stå på utsiden av kab.) Det er bare å la vifta stå i ro og snu kabinettet, så blir det riktig vettu Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Heisann. Hvis du studerer utsiden av vifta di nøye vil du sannsynligvis finne 2 piler, en som viser viftens dreieretning og en som indikerer hvilken vei den flytter luften. For å få viften til å blåse luft ut av kabinettet ditt monterer du den bare slik at pilen som indikerer luftstømmen peker på kabinettveggen når du monterer den. Lykke til. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg vil helst ikke montere den feil vei...(for da må den stå på utsiden av kab.) Det er bare å la vifta stå i ro og snu kabinettet, så blir det riktig vettu riktig det ja... men ser for meg personen gjør det tatt bokstavelig... en vifte kan festes to veier... hvis man ikke forstår seg på det så bør man tenke på å kutte ned diverse dop-inntak... (var jeg slem nå?) la oss si dette er veggen i kabinettet ditt med en vifte.. | | | |__ |---| |---| |---| ---------> |---| |__| | | | | den blåser mot høyre nå... hvordan få den vifta til å blåse andre veien? Du finner nok ut av det Lenke til kommentar
MAtroxX Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det er bare å la vifta stå i ro og snu kabinettet, så blir det riktig vettu du er rett og slett et genialt pattedyr Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 jeg vil helst ikke montere den feil vei...(for da må den stå på utsiden av kab.) Det er bare å la vifta stå i ro og snu kabinettet, så blir det riktig vettu Lenke til kommentar
marcen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 | | | |__ |---| |---| |---| <-------- |---| |__| | | | | Lenke til kommentar
Mouse Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ornklig mobbe post detta. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hehe, tydeligvis... men fant ut av det jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå