Gå til innhold

Hvilken webshop skal jeg bruke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er vel klar over at hvis du tråler forskjellige nettbutikker for hvert produkt, at du da får 100-150,- kr i porto på hver plass du bestiller?

Gjør lurt i å handle alt fra komplett.no eller en anen bra nettbutikk. Muligens netshop.no om de har alt inne du skal ha da.

Lenke til kommentar

Heisann.

Vil anbefale deg til å vurdere shoppene både ut fra webshoperfaringer her på hw.no og ditt eget førsteinntrykk av shoppen.

Personlig bruker jeg :

- PSData - Lite utvalg men landets beste på service.

- Komplett - Stort utvalg, kort leveringstid.

- Hardwarebutikken - Alright utvalg, kort leveringstid. Godis i pakka :p

Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen :p

Prøv å begrens hvor mange webshopper du handler fra, da sparer du frakt og du får bedre oversikt over hvor du kjøpte hva hvis du må returnere noe.

Endret av NeoTech
Lenke til kommentar

Hadde et merklig tilfelle med www.netshop.no sendte meg ny vare som var tøfft behandlet bulket eske som var tapet i sammen, de synes vist det var helt greit da de ikke har tatt kontakt etter påske som de skriftlig gav løffte om.

Hos Psdata/komplett kan du handle slike varer til redusert pris!,

www.netshop.no er litt ferske og du kan nokk oppleve barne sykdomer det var minn erfaring.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Datakjeden fordi jeg bor rett i nærheten av en.

Butikkprisene er litt høyere enn web prisene men jeg sparer jo porto.

Jeg fikk bygget dataen min der for et år siden.

Betalte 6000, mens tilsvarende hadde kostet over 10000 hvis jeg skulle kjøpt den ferdig. Mye av dette sparte jeg fordi jeg hadde skjerm og div utstyr fra før, men likevel....

Endret av Gerrard
Lenke til kommentar

Det aller viktigste for meg ved kjøp på nettet er servicen til webshoppene, spesielt på retur/reklamasjon, ingenting er vel mere irriterende enn å måtte krangle pr tlf i månedsvis. Betaler gladelig noen kroner ekstra så lenge jeg vet at servicen er ok.

Service koster faktisk en god del,men desverre er det en del firma som velger å kutte her bare for å ha "hyggelige" priser, disse prisene kan fort bli et mareritt.

Lenke til kommentar
Det aller viktigste for meg ved kjøp på nettet er servicen til webshoppene, spesielt på retur/reklamasjon, ingenting er vel mere irriterende enn å måtte krangle pr tlf i månedsvis. Betaler gladelig noen kroner ekstra så lenge jeg vet at servicen er ok.

Service koster faktisk en god del,men desverre er det en del firma som velger å kutte her bare for å ha "hyggelige" priser, disse prisene kan fort bli et mareritt.

For all del.

Men det er også en fordel å handle hos et fast utsalgssted så slipper man å sende tilbake varen(e) og risikere at den blir ytteligere skadet i posten.

Slik kan nett sjappa kan hevde "Denne skaden er det ikke garanti på" o.l.

Bedre å troppe opp face to face og holde på rettighetene.

Men ved God service fra nettbutikken slipper man kanskje dette problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...