angry_norwegian Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Skal ha et oppsett omtrent som dette: CPU P4 3,0Ghz HK Abit IC7-max RAM Corsair twinx 4000pro 2x512Mb HD Seagate barracuda 200Gb DVD Plextor PX-708A GFX Sapphire 9800pro Chieftech BX-03 (350W) +mus, tastatur og skjerm. Skal jeg tråle nettbutikkene for hver enkelt komponent, eller bestille alt fra samme? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du er vel klar over at hvis du tråler forskjellige nettbutikker for hvert produkt, at du da får 100-150,- kr i porto på hver plass du bestiller? Gjør lurt i å handle alt fra komplett.no eller en anen bra nettbutikk. Muligens netshop.no om de har alt inne du skal ha da. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tja, begrens deg til maks 2 iallefalll, så sparer du en del på frakt. Se forøvrig denne. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 www.psdata.no www.netshop.no www.komplett.no m. flere... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 www.psdata.nowww.netshop.no www.komplett.no m. flere... PSdata.no er bra og billig, men ulempen er utvalget. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei. Se på denne. linken. Her finner du en handlevogn, der finner du at pcutstyr.no er billigst Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Må bare nevne at personlig er ikke prisen det aller viktigste. Er som regel ikke så mye som skiller de forskjellige uansett. (Jeg kjenner ikke til pcutstyr.no som webshop, ikke ment som kritikk mot dem) Lenke til kommentar
Sirillion Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Heisann. Vil anbefale deg til å vurdere shoppene både ut fra webshoperfaringer her på hw.no og ditt eget førsteinntrykk av shoppen. Personlig bruker jeg : - PSData - Lite utvalg men landets beste på service. - Komplett - Stort utvalg, kort leveringstid. - Hardwarebutikken - Alright utvalg, kort leveringstid. Godis i pakka Ikke nødvendigvis i den rekkefølgen Prøv å begrens hvor mange webshopper du handler fra, da sparer du frakt og du får bedre oversikt over hvor du kjøpte hva hvis du må returnere noe. Endret 14. april 2004 av NeoTech Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 - Hardwarebutikken - Alright utvalg, kort leveringstid. Godis i pakka De har byttet navn, www.netshop.no Lenke til kommentar
loggon Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hadde et merklig tilfelle med www.netshop.no sendte meg ny vare som var tøfft behandlet bulket eske som var tapet i sammen, de synes vist det var helt greit da de ikke har tatt kontakt etter påske som de skriftlig gav løffte om. Hos Psdata/komplett kan du handle slike varer til redusert pris!, www.netshop.no er litt ferske og du kan nokk oppleve barne sykdomer det var minn erfaring. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 loggon: Var det varen eller esken som var skadet? Lenke til kommentar
Templar Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 "whatever you do, don't use" Gatabutikken Simon Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 TOPLINE anbefalles (hvis du får tak i dem da ) seriøst: se webshoperfaringer, se hvor de har det du har tenkt å kjøpe, sjekk litt priser osv Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Personlig anbefaling: Psdata MPX Netshop Komplett (kan være litt alfa og omega, har ikke negative erfaringer med de) Andre aktuelle: Pcutstyr Amraam Multicom Itbutikken Lenke til kommentar
loggon Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Esken var i hvertfall skadet! (ikke ytter embalasjen som består av brunt papir) og hvilket prod. ville man valgt hvis man tokk det ut selv ? HiFi=sensetivt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg er stamkunde hos komplett. Der har de greit utvalg, prisen er overkommelig og service har aldri vært noe problem for meg. Jeg ville anbefalt dem. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg bruker Datakjeden fordi jeg bor rett i nærheten av en. Butikkprisene er litt høyere enn web prisene men jeg sparer jo porto. Jeg fikk bygget dataen min der for et år siden. Betalte 6000, mens tilsvarende hadde kostet over 10000 hvis jeg skulle kjøpt den ferdig. Mye av dette sparte jeg fordi jeg hadde skjerm og div utstyr fra før, men likevel.... Endret 15. april 2004 av Gerrard Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det aller viktigste for meg ved kjøp på nettet er servicen til webshoppene, spesielt på retur/reklamasjon, ingenting er vel mere irriterende enn å måtte krangle pr tlf i månedsvis. Betaler gladelig noen kroner ekstra så lenge jeg vet at servicen er ok. Service koster faktisk en god del,men desverre er det en del firma som velger å kutte her bare for å ha "hyggelige" priser, disse prisene kan fort bli et mareritt. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Betalte 6000, mens tilsvarende hadde kostet over 10000 hvis jeg skulle kjøpt den ferdig. Ehh... hæ? Så å få denne maskinen bygget hadde kostet 4000 ekstra? Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Det aller viktigste for meg ved kjøp på nettet er servicen til webshoppene, spesielt på retur/reklamasjon, ingenting er vel mere irriterende enn å måtte krangle pr tlf i månedsvis. Betaler gladelig noen kroner ekstra så lenge jeg vet at servicen er ok.Service koster faktisk en god del,men desverre er det en del firma som velger å kutte her bare for å ha "hyggelige" priser, disse prisene kan fort bli et mareritt. For all del. Men det er også en fordel å handle hos et fast utsalgssted så slipper man å sende tilbake varen(e) og risikere at den blir ytteligere skadet i posten. Slik kan nett sjappa kan hevde "Denne skaden er det ikke garanti på" o.l. Bedre å troppe opp face to face og holde på rettighetene. Men ved God service fra nettbutikken slipper man kanskje dette problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå