Theo343 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Planen er at det ved hjelp av Amd-tbird 900MHz skal romme en filserver med p-ata/s-ata raid osv. - Øverst har den 4*5,25" brønner - Den har kun 3*3,5" hvorav 1 er floppy(som jeg kanskje fjerner). Disse brønnene er i en avtagbar ramme som er festet på siden med 1 skrue på 5,25" brønnene. - Deretter er det meget god klaring ned til en plastgitter ramme som rommer pc-speaker og innsugsvifte. 3,5" brønnene går helt inntil indre frontvegg slik at å få en eller annen kjøling av disse diskene ved å drille hull inntrekkshull chassiet kan bli vanskelig. Selve diskbrønnen-rammen ligner veldig på chieftec sine løsninger, så kanske forsøke å få tak i en slik som er dypere med fester for vifter på innsiden og som har flere diskbrønner, hadde vært ideelt. Gjerne fjerne pc speaker og innsugsvifta og få diskbrønnen helt ned til bunnplata som tilsvarer ca. 15 cm høyde som i dag ikke brukes. innsug vil da være diskvifter som blåser på diskene.. Bak har jeg kun et 80mm utsug, men kan alltid lage fler hvis nødvendig, evt. utvide det til et 120mm utsug. Trenger gode tips på dette.. så kanskje jeg sparer noen kroner og får en morsom utfordring samtidig. Endret 14. april 2004 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Ingen som har noen innspill? Hva bør jeg tenke på når jeg lager ekstra eller utvider fra 80-120mm vifte inn/ut i kabinettet? Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Har et par slike kabbiser stående, men er for trøtt til å legge ut lange utredninger nå. Men om du sender meg en PM imorra, så kan det hende at jeg er litt mer meddelsom! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå