tull91 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hei, kjøpte meg nytt headsett for en liten stund tilbake og var storfornøyd, men så skjedde det noe merkelig. Venstre øreklokke streiker helt, det er ikke lyd i den. Skjønner ikke hva som kan være galt ...noen forslag? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Samme som har skjedd med min Porta Pro. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Prøvd å dytte kontakten ekstra godt inn i lydkortet? Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Prøvd å dytte kontakten ekstra godt inn i lydkortet? Jupp, det funket ikke Men lyden kom tilbake nå...den kommer å går, veldig irriterende, vil ha slutt på det NÅ! Lenke til kommentar
Ganske Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Du har vel brot i ein leidning då, det er ikkje så mykje anna som kan gå gale. (Eg går ut frå at du har eliminert det heilt opplagte ved å sjekka at du får lyd i venstre kanal med andre høgtalarar.) Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Takk for tipset, har hatt det samme problemet før med noen gamle headsett (var derfor jeg kjøpte nytt ). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 *Dersom det ikkje hjelper å dytte pluggen heilt inn er det mest sannsynlig ein av 2 ting som har skjedd: 1: Ledningen har løsna inni eine høyttaleren 2: Brudd på ledningen i pluggen Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Takker for hjelp, har "narrowed it down to" ledningen. Takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå