Stian89 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg er en av de som ikke fulgte med den første tråden om LD fra begynnelsen, jeg er sikkert ikke den eneste. Så her vil jeg prøve å få igang en ny tråd, hvor de som nå er interesert i å ha LD drømmer kan følge med fra begynnelsen. Hva er en LD drøm? -LD=Lucid drøm. Kontroller drømmene dine... Selv vet jeg ikke så mye om emnet men jeg ønsker å sette meg inn i det, så til alle som har peiling/ikke peiling, gi tips, still spørrsmål, fortell om deres LD drømmer her, slik at de, som jeg har sagt, ikke fulgte den første tråden fra begynnelsen, kan få en ny sjangs til å her, nettopp delta fra begynnelsen. Jeg kan godt legge ut linker osv her, for diverse guider e.l ang LD. Satser på at dere skriver bra alle sammen nå...... Høres det ikke utrolig kult ut da, kontrollere drømmene sine. Kontrollere lissom...Proffene skal visstnok kunne gjøre det de vil, mens nybegynnerne ikke har fullt så mye muligheter, men kan kontrollere litt selv. Tenk deg da, få seg et BANG, ha den beste pcen i verden osv...kult! Endret 14. april 2004 av Stian89 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Ta heller og forsett på den gammle threaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg