KRAN Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Jeg skal ha sån kjøling som det er på det kabinettet i den ene casemodden til overklokking.no overklokking.no møter aquacomputer Jeg har tenk på Chieftec fulltower men vinduet er så lite. Jeg har også tenk på Lian Li PC75 Men det er litt Dyrt! Så hvis dere har noen andre forslag........ (Ja jeg veit jeg kan sette inn plexi i et chieftec fulltower selv, men det blir ikke like pent) Dette er posta på overklokking.no å men jeg fikk ikke helt svaret jeg lette etter, bare skryt av lian li. Så Hvis det er noen andre alternativer så post det her!!! Men det blir vel en Lian Li PC75 Endret 14. april 2004 av KRAN Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 bare å sett inn vindue selv Lenke til kommentar
KRAN Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 (Ja jeg veit jeg kan sette inn plexi i et chieftec fulltower selv, men det blir ikke like pent) Har Tenk på det ja Lenke til kommentar
Harry_-_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) kjøp ett billig tower Endret 14. april 2004 av Harry_-_ Lenke til kommentar
Homme Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 kjøp et stort (maxitower) som du selv synes er fint. Lenke til kommentar
Locomotiv Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Lian Li PC60USB, henter mitt på posten imorra koster 1345,- på microplex Lenke til kommentar
KRAN Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Lian Li PC60USB Er ikke stort nokk. Jeg skal ha aquatube vanntank og AIRPLEX EVO 240 i toppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå