Steel87 Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Hvordan redigerer jeg sammen film snutter som er filmet med ett Canon digital kamera (power shot 60) Når jeg har gjort det så hører jeg lyd.. men ser ikke bilde.. kan se snuttene i windows mediaplayer for seg selv.. snuttene er i AVI format.. HJELP Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 (endret) Du trenger et videoredigeringsprogram til å gjøre dette, Windows XP har et eget program som heter windows movie maker (hvis jeg ikke tar helt feil?), ellers ligger det sikkert flere redigeringsprogram gratis ute på nettet. EDIT: Her har du f.eks. et gratis program. Bare å søke på google, så finner du flere. Endret 14. april 2004 av jh_ Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 oppdater til moviemaker2 om du har xp. kan vel sikekrt også lastes ned til andre versjoner av win.. tvilsomt at du vil trenge noe mer en det til hjemmebruk.. jeg har ihvertfall brukt det et utall ganger, og er godt fornøyd både med kvalitet og komprimering Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Har prøvd movie maker 2 + adobe premiere 6,5(som burde virke), men uten hell.. Har klart å sette klippene sammen til ei fil.. men når jeg spiller den av så kommer det bare lyd ikke bilde. hva må jeg gjøre?.. noe program for å skifte format el. noe sånt? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 hm, du mangler nok en codec.. Er flere forskjellige codec'er, men anbefaler deg å søke etter "SLD Codecpack" på google, den burde virke. Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 la nettopp merke til at den sammensatte fila er mye mindre enn de andre "delene", som om jeg BARE har fått med meg lyden liksom.. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 la nettopp merke til at den sammensatte fila er mye mindre enn de andre "delene", som om jeg BARE har fått med meg lyden liksom.. nja.. etter velgt komprimering (762 kbps elns) så havner jeg kjapt under 1/3 str av opprinnelig fil. Lenke til kommentar
Steel87 Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 orginal ilene er 2 stk på 5-6 MB, og 2 stk på: 1,3 og 0.6MB filen me disse sammensatt blir da på 439kb for meg høres det merkelig ut.. det er da blitt en avi fil.. men det er ennda ikke noe bilde.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Hva har dette med bilderedigering å gjøre? Flyttes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå