RAM Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Jeg så en tråd her tidligere om lucid- drømming, men siden jeg har jobbet lenge med å prøve å lære meg det uten å lykkes, har jeg tenkt å droppe det. Jeg vil heller gjøre ting som kan påvirke at jeg har spennende drømmer og sånt, fordi det tror jeg er lettere. Så hvis jeg f.eks. hører på lydbok mens jeg er i REM- søvn, er det da sannsynlig at jeg vil drømme om det som foregår i lydboka? Eller er det noen som har noen andre tips til hvordan jeg kan påvirke drømmene mine, uten om å lære meg lucid- drømming? Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Min erfaring er at dersom du er *DRITTRØTT* og klarer å tenke på en situasjon du har lyst til å drømme om, vil du da sovne mens du tenker på dette. Da vil du kanskje drømme om det du tenkte på... ... eller noe helt annet Lenke til kommentar
tbone Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 Tror dere går i søvne hele gjengen jeg..Dette er tredje tråden om dette evnet Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Bruk SØK og hent opp den første threaden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg