Xane Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 bruker for tiden ASUS A7M og en 1333 Tbird. Skal kjøpe meg XP1700+, og tenkte at det var greit å flashe BIOS... Det var det ikke. Prosessoren økte ca. 5 grader og jeg må klokke ned til 1000MHz for at maskinen skal komme inn i windows, (ellers blir skjermen bare svart og kommer ikke inn). Kan dette komme av at jeg har for svakt power? (235W) Har bestilt nytt nå, men alt funka fett før jeg flasha... Xp kommer vel i løpet av uka, men kommer den til å funke bra?? [ Denne Melding var redigert av: Xane på 2001-10-30 17:18 ] Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 30. oktober 2001 Del Skrevet 30. oktober 2001 Du må kjøre reset på bios etter at du har flashet, så kan du sette instillinger som før... Prøv d hvis ikke du allerede har gjort d! Lenke til kommentar
Xane Skrevet 30. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2001 thnx, men har gjort det alt... Lenke til kommentar
MiraQdata Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hvis du har mye stæsh som bruker strøm, så kan d vel være strømforsyningen.. Det virker som det er problemet, siden du må klokke ned! Athlon suger som kjent masse strøm og det er anbefalt å ha kraftig forsyning.. Håper det ordner seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå