lilfire Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 jeg har en film på pcen (taxi 3) men den er ikke tekstet så jeg lurte på om det gikk ann og laste ned bare teksten og legge den oppå filmen...el noe i den duren Lenke til kommentar
Xe-Dingo Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det er fullt ut mulig det. Filen du laster ned er veldig små og ved hjelp av program som "bsplayer" legger du filen med teksten til f.eks Taxi 3 filmen. Jeg har også Taxi 3 filmen med en tekst fil, men for en eller annen merkelig grunn virket ikke tekst filen, men jeg kan litt fransk så jeg klarte meg. Hvor du kan laste ned "tekst" filene vet jeg ikke, har aldri gjort d selv, men de finnes Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Det jeg forstod med "tekst" var Sutitles, og hvis du lester ned en derfra, så kan du bruke noen prog. bl.a VobSub eller se på det http://forum.hardware.no/index.php?showtop...11&hl=subtitles Håper du får det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå