Gå til innhold

Hvor mange av dere skal kjøpe nye Nvidia 6800?

Vallhall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kommer nok ikke til å kjøpe verken NV40 eller R420. Mitt 9700 pro som jeg kjøpte for 1 1/2 år siden holder fremdeles koken så jeg tror jeg venter på neste krig før jeg slår til igjen.

ohh yeh! :thumbup:

r9700 pro er jo et utrolig kort, ikke ofte et kort har knall ytelse i spill som kommer 2-2 1/2 år etter?

takler far cry med et smil! :D

Lenke til kommentar

Kan vel ta med hva John Carmack sa om NV40.

quote:

--------------------------------------------------------------------------------

"As DOOM 3 development winds to a close, my work has turned to development of the next generation rendering technology. The NV40 is my platform of choice due to its support of very long fragment programs, generalized floating point blending and filtering, and the extremely high performance," said John Carmack, president and technical director of id Software

--------------------------------------------------------------------------------

Lenke til kommentar

Nå har jeg tynet ut det maksimale ut av mitt radeon 9000pro skjermkort og det vil som sakt gå dukken om en stund!!!

sliter med mange slags spill nå, men har nå ventet på R420 :love: siden oktober i 2003, å nå håper jeg ventinga bra nok da!!! :ermm:

Gleder med så veldig til det spilles ut og får knust NV40 ned til jord skorpa!!!

ATI 4 ever :love:

men vis det er dårligere så må jeg vel bøye meg til NV40 og si: "nå var vist slaget tapt" :cry:

PS: håper virkelig ikke det da :scared:

Lenke til kommentar

9800pro nå, så kanskje jeg Kjøper meg ett 6800ultra når PCIe kommer. Først da jeg ser behov for nytt så. Kommer ikke til å kjøpe det så lenge det koster over 3000kr, men så fort det er på 2999kr så er det mitt :D Alle de nye funksjonene lokker mest, men klart ytelsen var ikke noe stort minus det heller :thumbup:

Lenke til kommentar
Nå har jeg tynet ut det maksimale ut av mitt radeon 9000pro skjermkort og det vil som sakt gå dukken om en stund!!!

sliter med mange slags spill nå, men har nå ventet på R420 :love: siden oktober i 2003, å nå håper jeg ventinga bra nok da!!! :ermm:

Gleder med så veldig til det spilles ut og får knust NV40 ned til jord skorpa!!!

ATI 4 ever :love:

men vis det er dårligere så må jeg vel bøye meg til NV40 og si: "nå var vist slaget tapt" :cry:

PS: håper virkelig ikke det da :scared:

Hehe. Flott at du er tilhenger av ATI, men det får da være måte på? :p

Lenke til kommentar

Jeg tenker på muligens å oppgradere, her har jeg gf 4 ti 4600. Jeg er ikke sikker på det med mitt bruk vil hjelpe noe særlig med bedre skjermkort. Jeg tviler sterkt på om det blir noen av de nye toppmodelene til nvidia eller ati, mer sannsynlig en av toppmodellene idag etter at den har falt betraktlig i pris.

Lenke til kommentar
Du spiller vel ikke så mye :roll:

Tja, ikke 24/7, men det blir jo et par timer i uka. Og nå kjøpte jeg jo 98p i desember så da klarer jeg meg godt en god stund fremover.

Eyecandy er så oppskrytt at det er trist. Det er frag som teller, ikke fargedybde.

Kjører aldri spill i over 1024 oppløsning.

Det er opp til deg om du vil bruke 5k på skjermkort, men for de pengene kan jeg sette sammen en hel datamaskin eller kjøpe en god forsterker.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...