Gå til innhold

Hvor mange av dere skal kjøpe nye Nvidia 6800?

Vallhall

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har 9800pro nå og kunne aldri tenkt meg til å bytta til 9800 xt med de idiotisk prisene som er på xt kortet. Kortet gir rett og slett for lite ekstra ytelse. Tror nok neste generajons chiper som r420 og nv40 er å foretrekke. Men til alle de som bytta fra pro til xt når det kom. Deres problem...og penger.

Lenke til kommentar
Bytter sannsynlig vis til et NV40/R420 kort (eller PCIe versjon) i november/desember om det er behov for det. Har ingen planer om å noen sinne betale mer enn ~2000 for et skjermkort.

kommer jo sikkert billigere og treger "middelklassekort av nv40 og r420 sånn som det alltid har gjort ;)

Lenke til kommentar
Hei dere

lurer på om noen av dere har tenkt og kjøpe nye Nvidia 6800 skjermkortet når det kommer ut om ca, en måned?

Så at det var dobbelt så raskt som 9800XT i de spillene som jeg spiller mest.

Blir nok snart et brukt 9800XT til salgs

Venter til X800 kommer :cool:

å når den kommer ut for fult skal jeg kjøpe X800XT :thumbs: å AMD64 ... tja ny pc lol

Lenke til kommentar
Hei dere

lurer på om noen av dere har tenkt og kjøpe nye Nvidia 6800 skjermkortet når det kommer ut om ca, en måned?

Får se hva prisen kommer på. tenkte jeg skulle ha kortet, sammen med et AMD 64 system så blir det bra! ;)

Men så var det pengene da... :hmm:

Lenke til kommentar

Venter og ser hvordan Radeon X800 Pro og XT farer mot GF6800U.

Så venter jeg en stund til billigmodellene har kommet ut, og veier pris/ytelse mot hverandre.

Det er ikke noe vits i å blåse 5-6 høvdinger unna bare for å få den lille ekstra prosentandelen i ytelse.

Uansett, om det er GeForce eller Radeon kom kommer best ut er ikke så viktig, jeg kan bytte tilbake til nVidia jeg, ikke noe problem sånn sett. (såfremt de holder seg på ærlighetens strake vei mht til drivere etc).

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...