jocke Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hva slags lokaler er det du snakker om? Les emnebeskrivelsen Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 "Hardwarehuset" sier meg omtrent så mye som "Tvhuset" i Skien Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) "Hardwarehuset" sier meg omtrent så mye som "Tvhuset" i Skien Hardwarehuset Endret 25. april 2004 av Kenny000 Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jeg er muligens med, men som nevnt ovenfor her.. Ikke noen bindende påmelding. Forresten, jallakim, bor ikke så langt ifra deg. Kanskje jeg stikker en tur innom Endret 25. april 2004 av bhsand Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Bor rett borti streeten jeg, så kaster maskinen på ryggen og kommer.. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Bor rett borti streeten jeg, så kaster maskinen på ryggen og kommer.. Har du sett huset mitt da? Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Bor rett borti streeten jeg, så kaster maskinen på ryggen og kommer.. Har du sett huset mitt da? Så bildene du postet på nettet, men har ikke vært borte og sett nei.. Er det første til venstre bak Forum? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Det blir vel ikke høytaller forbud eller? Kor var det igjen du bodde? Var ute og kjørte med noen kompiser og hadde en del sprayboks med meg men vi fant aldri huset. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 27. april 2004 Forfatter Del Skrevet 27. april 2004 *glede seg til multiquote* Bor rett borti streeten jeg, så kaster maskinen på ryggen og kommer.. Har du sett huset mitt da? Så bildene du postet på nettet, men har ikke vært borte og sett nei.. Er det første til venstre bak Forum? Jepp, første til venstre. Rett oppi høgget. Det blir vel ikke høytaller forbud eller? Kor var det igjen du bodde? Var ute og kjørte med noen kompiser og hadde en del sprayboks med meg men vi fant aldri huset. Har ikke bestemt regler enda, men ser ikke problemet med høytalere. Derimot er det forbudt med spraybokser Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 *glede seg til multiquote* Bor rett borti streeten jeg, så kaster maskinen på ryggen og kommer.. Har du sett huset mitt da? Så bildene du postet på nettet, men har ikke vært borte og sett nei.. Er det første til venstre bak Forum? Jepp, første til venstre. Rett oppi høgget. Stilig.. Har vært der oppe en gang i mitt liv, midt på natten, i en bil, men damen "på fanget" kan man si.. Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Blir det stort nok hus så tar kansje ein stordabu turen Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Jeg bor 12-13 timer i fra Bergen, men jada, jeg kommer jeg! Lenke til kommentar
jocke Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Har jeg laget denne tråden? Huh, moderatorene kommer til å drepe meg - 3 tråder med samma shiten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå